Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm


Amento

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du den strøken nok kan dette fort bli verdt strevet og vel så det (pengemessig).

Men hvis den blir ordentlig strøken er det vel ikke så kult å selge den? Jeg ville helt klart beholdt den i hvertfall.

 

Kan også bli noen fine sjekkereplikker ut av dette.

 

Haha! "Wanna see my Spartan Laser?"

Lenke til kommentar

Blir forhåpentlig vis en liten update i dag. Har lagd ferdig begge sidene av hjelmen og fått de sammen, vettu ;)

Nå må jeg også begynne å tenke på fargen, om jeg skal ha den lysebrune sand-aktige fargen som han har i den traileren, eller grønn som på hjelmen som følger med legendary edition...

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg fargen på MC i Raven 117s avatar er dødsrå, samme med fargen på glasset. Litt slitt og blass på en fet måte. Så hadde vært jævlig rått om du fikk til noe slikt.

Standard-fargen kan ofte bli litt for glorete på noen bilder, så pass på at du velger riktig.

 

Riktig og dritfet.

Dødsfeil og dritt-støgg!

 

Siste bildet der ser jo bare toalt feil ut. Muligens fiksa på, men du skjønner hva jeg mener..

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Siste bildet der ser jo bare toalt feil ut. Muligens fiksa på, men du skjønner hva jeg mener..

Litt enig, men i Halo 3 er jo grønnfargen litt mørkere. Det siste bildet er jo fra et uferdig Halo 2, så. :p

 

Ja, blir ikke noe metallic grønn her altså... Eksperimenterer litt med farger nå, blader forskjellige, ser hvordan det blir... Forhåpentlig vis så kommer jeg fram til noe... ;)

 

SKal hente Min nye bærbar PC nå så skal få posta update etterpå.

Lenke til kommentar

Må nesten rose deg for din innsats og viljestyrke, og ikke minst tålmodighet. Aldri i verden om jeg selv hadde orket det der. :p

 

Fiks videoen. :)

 

Edit: Ops, der kom det enda en oppdatering. SWEET hjelm!

Bare å lakke den nå etter litt pussing.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...