Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Yey. Da hadde jeg iPhone :)

 

Men må si jeg er FORFERDELIG missfornøyd med iTunes. Tror rett og slett jeg spør om hjelp her av dere jeg. De kunne jo ikke lage det så enkelt som "Enehter --> Min iPhone --> musikk" også få vite hva slags musikk man har på den, neida. Da står det plutselig synkroniser? Jeg skal da vel for **** ikke synkronosere noe? Jeg vil SE hva slags musikk jeg har.

Ja, iTunes er uten tvil det værste programmet jeg har vært borti på PC. Både rent teknisk (ustabilt, tregt etc) men også brukervennligheten som er ikke-eksisterende.

 

Men heldigvis kan vi nå få overført musikk på en rask og brukervennlig måte - MediaMonkey har nå lagt ut en beta versjon som har støtte for iPhone. Last ned her: http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1140_Debug.exe

 

Som nevnt er det en beta, men jeg testet den på test-telefonen min og det så ut til å fungere fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man kjøper telefonen over disk så tror jeg ikke man trenger noen adresse i USA, men var noen som krevde det før, kan hende noen gjør det enda, men skal egentlig ikke gjøre det. Når det gjelder abonnomentent så har det seg sånn at når du kjøper iPhone så får du med et AT&T sim-kort. Du registrerer deg ikke i butikken som man gjør i Norge. Når man kommer hjem er det meninen at AT&T kortet skal registreres via iTunes. Men dette dropper du og heller jailbreaker den ;)

Lenke til kommentar

Om de skulle finne på å spørre etter en adresse så kan det nå være lurt å skrive ned adressen til der du holder til, feks. hotellet.

 

PS: Sjekk alltid ut om det er Applestore i nærheten hvor man skal, AT&T butikkene er sære og krever abb. registrering i butikken slik jeg har forstått det. (Ihvertfall var det slik der en kamerat av meg dro til)

 

Mitt tips er da, er det ingen applestore i nærheten, bestill fra www.applestore.com og send det til den adressen man holder til.

Lenke til kommentar

hei detter er kansje feil tråd å spørre på men. fikk meg iphone for noen timer siden. jeg kan ikke ringe eller mota sms. kan ikke taste mer en ett nr før tlf hopper tilbake til hoved menyen. Jeg får ringt fra den via kontak lista. fikk høre at hvis man laster ned skandinavisk støtte så funker det, men har 1.1.2 versjon av iphone men pakkene jeg finner er for 1.1.3.. er det noen vet om jeg kan fikse dette uten å opptatere til 1.1.3. er ikke så hypp på det.

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar

sjekka ett par steder. tenkte jeg skulle prøve meg på 1.1.3 nå. men sånn før jeg gjør det. funnet ett par guider, men hvilken guider anbefaler dere. hater guider som kan misforstås underveis. har litt erfaring med det. hehe... sorry hvis jeg er litt paranoid her.. men takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Man får jo kjøpt ulåst og aktivert iPhone i Norge og da. Men både Norskt tastatur, ordbok, meny etc..

 

Jeg for dere som sier at iPhone er noe oppskrytte greier, så må jeg si meg veldig uenig. Jeg elsker iPhonen min, kjøpte forresten den i Norge gjennom denne nettsiden. http://www.oddjobs.no/iPhone

 

Har hatt Nokia i all år, men iPhone har nok tatt steget forbi på min rangstige. Iværtfall for nå.

Lenke til kommentar

Hallais!!

 

Hadde norsk tastatur med æ, ø og å på min iphone firmware 1.1.3 tidligere i dag. Men aner ikke hvordan det forsvant, noen som aner hvordan jeg enkelt og greit kan få det tilbake? har stilt på norsk tastatur og valgt norsk på både instillinger -> internasjonalt og

instillinger -> tastatur.. noen som har peiling?

 

på forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...