Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal oppgradere til 1.1.3. Utrolig nok men Safari og GoogleMaps klikker hver gang jeg er innpå (ikke med en gang me etter 5-10 min bruk). Har FW 1.1.1

 

Jeg regner med at jeg kan bruke ZiPhone her. Først laste ned 1.1.3 fra unlock.no og så legge inn på iPhonen og så trykke "Free my iPhone"?

Lenke til kommentar
Da har jeg funnet ut at min neste mobil blir en Iphone og mest sannsynlig fra Ebay, og da har jeg noen spørsmål.

 

Hva vil "International Paypal VERIFIED ACCOUNT" si?

 

 

Du må registrere en konto hos PayPal. Etter du er registrert, får du beskjed om å taste inn en 4.sifret kode. Det som skjer er at PayPal trekker kr. 15,- fra kredittkortet ditt og legger igjen koden i kontoutskriften / nettbank. Det går 4-5 dager før du får den koden, og før den tid er ikke kontoen (du) "verified"..

Lenke til kommentar
Heisann. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en iPhone, men det jeg lurer på er hvordan dere får de levert til Norge?

 

Etter å ha skuet gjennom eBay og finn.no noen dager nå har jeg funnet ut at det er minst like fornuftig å kjøpe på finn (ser da bort fra de som selger på finn.no fra feks USA.)

Lenke til kommentar
Hvorfor sier dere at man må gjøre det på en annen telefon? Gjorde det på iPhonen jeg.
De mener nok FØR telefonen er låst opp. Uansett, er jo bare å la AT&T kortet stå i så er ikke PIN noe problem.

 

BTW, jeg har laget nytt GUI til ZiPhone - klikk på bilde for å laste ned. Fungerer altså på ALLE iPhones uansett hvilken firmware. Firmware kan oppdateres i iTunes før du bruker dette programmet.

 

screenshot.png

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...