Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 F... Tror neppe vi kommer til å få spille idag heller gutter Ta en titt: http://incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=13118 Hva F... feiler det EA? Dette er edefinitivt SISTE spill jeg kjøper fra dem, uansett hvor bra det måtte være...
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du kan fortsatt kjøpe spill fra de, men bare ikke gjør det fra EA.com. Kjøp i butikken eller et helt annet sted.
Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du kan fortsatt kjøpe spill fra de, men bare ikke gjør det fra EA.com. Kjøp i butikken eller et helt annet sted. Hvorfor skulle jeg det? Jeg ønsker ikke å støtte løynhalser!
Zappy Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Humm? Jeg har sett at de har en release dato som sier 14. nov, men om vi ser bort ifra mailen som sa 9. nov så sa mailen før det "The product listed below will now be available on 15 November 2007". Og om jeg ikke tar helt feil så er det 15. nov om 4 timer, som er da min blir unlocket. Men bortsett fra det så suger EA dritt, det vet alle. Bare synd vi må kaste pengene våre på dem hele tiden. Hvorfor skulle jeg det? Jeg ønsker ikke å støtte løynhalser! Kjøper du ting fordi du vil støtte de som lager det?! Jeg kjøper ting fordi jeg har lyst på produktet... Nå kan man riktignok fått hendene på spillet uten å betale for det, men online biten alene er verdt å betale for. Endret 14. november 2007 av zappy
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Hvorfor skulle jeg det? Jeg ønsker ikke å støtte løynhalser! Da kommer du aldri til å få kjøpt et spill noen gang. Endret 14. november 2007 av medlem-105082
Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hvorfor skulle jeg det? Jeg ønsker ikke å støtte løynhalser! Da kommer du aldri til å få kjøpt et spill noen gang. Trenger ikke å kjøpe, Det finnes noe som kalles for pirat-kopiering...
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Synes du er litt for barnslig nå. Det er ikke krise at du ikke fikk spillet i dag.
Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Så jeg er barnslig fordi jeg ikke godtar å bli løyet til?
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Fordi du hisser deg opp bare pågrunn av et spill som du muligens kommer til å få i morgen. De sa kanskje at det kom i dag, men du vet ikke hvordan det kan være. Kanskje de har problemer med servere etc. Siste innlegg fra meg i denne tråden. Vil ikke begynne med en stor diskusjon. Endret 14. november 2007 av medlem-105082
Rabbid Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Så jeg er barnslig fordi jeg ikke godtar å bli løyet til?Ja, ihvertfall i dette tilfellet Det er vanlig at det blir litt rot med slike datoer, spesielt for internasjonale lanseringer (flere tidssoner m.m.), selv om jeg ikke kan si noe spesielt om hva EA's glipp skyldtes.
Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Da var det gjort. Jeg har forlanget pengene tilbake. Neste stop The Pirate Bay
Gormers Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) tenkt hvordan spillmarkedet hadde vært hvis alle kjøperne hadde vært som deg... Endret 14. november 2007 av gormers
aleksanderro Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Da var det gjort. Jeg har forlanget pengene tilbake. Neste stop The Pirate Bay Hvis du skal hisse deg opp så mye bare fordi du ikke fikk spillet idag, så kan du aldri spille det på nett. Vis det er sant at du aldri skal kjøpe spill igjen fra EA.
Jochi Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har spillet nå. Fikk det idag. Tror jeg sa det på ditt andre innlegg. Crysis er verdt de 400kr jeg gav for dem. Men nå vil jeg forsette å spille .
Januar333 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Da var det gjort. Jeg har forlanget pengene tilbake. Neste stop The Pirate Bay Good luck, da må du ihverfall vente flere dager\uker.
Rudde Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Kansje de fant en bug når de satt å spilte det og de trodde alt var klart.. Det kan vel muligens tenkes... Eller hva tror dere??
Zappy Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Kansje de fant en bug når de satt å spilte det og de trodde alt var klart.. Det kan vel muligens tenkes... Eller hva tror dere?? Nei. De satt og grublet på hvordan de kan tjene mest penger og gikk for den strategien. Det er alltid svaret med EA.
Bebeluv Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Da var det gjort. Jeg har forlanget pengene tilbake. Neste stop The Pirate Bay Først hisser du deg opp for en liten sak(barnslig).så kommer du med denne posten(uberbarnslig). Oisann sa jeg BARNslig? Ikke rart gutten blir hissig når han måtte knuse sparegrisen for å få kjøpt dette. Så fant han ut at han trengte godteri og begynte å whine på et forum.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Herrefred gutt, rolig nå, delay er det mye av i denne verden. Vent som alle andre, jeg fikk spillet i går, multiplayer i crysis er bra, piratkopiering er ikke bra. Siste innlegg fra meg i denne tråden. Vil ikke begynne med en stor diskusjon. ENIG! Endret 14. november 2007 av Slettet+981287349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå