Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune reviews


Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet blir vist i de nye PS3-reklamene i USA, og det er en dedikert Uncharted-reklame på gang. Jeg tror det er et spill som har mulighet for å appelere til mange mennesker, da det ser veldig nytt, friskt og kult ut. Men det gjør forsåvidt Assassins Creed også.

Så får ikke Assassin's Creed verdens beste anmeldelser for øyeblikket heller...

Lenke til kommentar
Så får ikke Assassin's Creed verdens beste anmeldelser for øyeblikket heller...

 

Med 89%(360) og 85% (ps3) på Gamerankings.com så vil jeg påstå det er spill der ute som har fått dårligere anmeldelser. Men hypen rundt spillet har vært så stor at alle har forventet en soleklar 100%.

 

 

Forøvrig litt overrasket over at dere som sitter på en PS3 ser ut til først nå å ha oppdaget Uncharted. Var en god stund siden jeg så klipp fra spillet, og er vel det første (og foreløpig det eneste) spillet som har fått meg interessert i å skaffe meg en PS3.

Lenke til kommentar
Så får ikke Assassin's Creed verdens beste anmeldelser for øyeblikket heller...

 

Med 89%(360) og 85% (ps3) på Gamerankings.com så vil jeg påstå det er spill der ute som har fått dårligere anmeldelser. Men hypen rundt spillet har vært så stor at alle har forventet en soleklar 100%.

 

Gjennomsnittet av 4 anmeldelser? Halloooooooooo? Vent til det kommer flere anmeldelser gitt.

Lenke til kommentar
Nei, ellers hadde jeg presisert det i posten min. Dersom jeg prøver demoen eller fullversjonen og faktisk liker det, så vil jeg jo gå til innkjøp av det.

 

 

men hvorfor prøver du ikke demoen da, så du vet om du liker det eller ikke ? eller misforsto jeg ?

 

Jeg tror du misforsto litt. Hvis du leser posten min en gang til så ser du at jeg spesifiserer at mitt intrykk av spillet kun er basert på videoer og anmeldelser. Jeg skriver ikke at jeg har utelukket spillet fullstendig, men at det ikke virker som noe for meg ut ifra informasjonen jeg allerede har samlet meg. På grunnlag av dette er jeg ikke spesielt giret på å prøve demoen heller, men det koster meg jo ingenting, så jeg skal absolutt teste denne når jeg er ferdig med alt det andre som interesserer meg mer i kommende tid.

Lenke til kommentar
Spillet blir vist i de nye PS3-reklamene i USA, og det er en dedikert Uncharted-reklame på gang. Jeg tror det er et spill som har mulighet for å appelere til mange mennesker, da det ser veldig nytt, friskt og kult ut. Men det gjør forsåvidt Assassins Creed også.

Så får ikke Assassin's Creed verdens beste anmeldelser for øyeblikket heller...

 

Heller ikke Crysis for å si mildt sagt, har jo bare 92 på gamerankings lurer på hvor mangen spill jeg har er over 92%

Har jo Halo 3, Bioshock, Call of duty 4, GeoW, Oblivion, Zelda, soon Galaxy, The orange box

 

Er en jævla bra tid å være alle 3 konsoll gamer FTW nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...