Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune reviews


Allt í lagi

Anbefalte innlegg

IGN's review

 

http://ps3.ign.com/articles/834/834931p1.html

 

Ser konge ut!

 

Score: 9.1/10

 

"Closing Comments

 

Here's the thing about Uncharted, the final sum is far greater than the individual parts. Maybe you don't dig the combat or maybe the pop-in gets you down, but the overall package of an endearing story, outstanding score, great performances and fun gameplay should put this title on the top of your holiday wishlist. Say what you will about the PS3, but Uncharted isn't just a standout for Sony -- it's a standout for gaming as a whole." IGN

 

 

 

 

Eurogamer's review

 

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87533

 

Score: 9/10

 

"The first PS3 must-have title" Eurogamer

Endret av bakaxel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil...

Du motsa deg selv litt her, men...

Smak og behag som vanlig blir det jo. Jeg syntes det var veldig forfriskende etter 500 fps-spill den siste tiden. Ser for meg det blir større variasjon enn dette i spillet.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke helt skjønner hypen rundt dette spillet? Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil...

Kanskje fordi Naughty Dog er kjent for å alltid levere...

Lenke til kommentar
Ja, grafikken og animasjonene er fantastiske, men gameplayet da? Ble ikke akkurat frelst av demoen. Greit nok gameplay, men var det stort mer? Kan se for meg at det blir veldig ensformig i lengden. Håper jeg tar feil...

Du motsa deg selv litt her, men...

Smak og behag som vanlig blir det jo. Jeg syntes det var veldig forfriskende etter 500 fps-spill den siste tiden. Ser for meg det blir større variasjon enn dette i spillet.

 

Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg sa at grafikken og animasjonene var fantastiske, men stilte spørsmålstegn ved om gameplayet også holdt samme standard. Noe jeg rett etterpå kommenterte at jeg ikke har inntrykk av at gameplayet gjør. For det er jo gameplayet som virkelig er viktig. Etter min mening i hvertfall. Så ved å stille spørsmål til gameplayet førstegang jeg nevnte det mente jeg bare å vise at grafikken og animasjonene jeg har sett alt snakket om ikke holder alene. Gameplayet har jeg som sagt inntrykk av at er greit nok.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

hehe XD

 

"In Uncharted, it's not just superior to Gears in terms of out and out detail, but brings a feel-good factor with the sheer level of environmental variety on offer."

 

"Truly, Uncharted is the first game I've seen to date that makes me wonder if it could be done on the Xbox 360, and as a huge admirer of the software line-up on Microsoft's system, that's saying a lot."

 

"Yes, at the end of the day it's just eye candy, but what eye candy! Isn't this one of the reasons we look forward to new technology?"

 

"The fact that Uncharted: Drake's Fortune has ended up so good has come as a real surprise, given that there was never any real 'buzz' around it leading up to its release. But, thinking about it, when has Naughty Dog ever let us down?"

Lenke til kommentar

Det interessante er at de fortsatt har mye å gå på:

 

Balestra: The main thing about the PlayStation 3 is the Cell processor and more specifically the SPU's. We are only using 30 percent of the power of the SPU's in Uncharted. We've been architecting a lot of our systems around this and we were able to take full advantage of that power. A big part of our systems is running on SPU's: scene bucketing, particles, physics, collision, animation, water simulation, mesh processing, path finding, etc. [...]

PSU.com

 

Ble virkelig begeistret over Eurogamer-anmeldelsen. Er det bare meg eller har spillet fått veldig lite hype? På tide at Sony setter inn markedsføringsmaskineriet sitt her så det ikke drukner i Mario Galaxy-ditt og Assassin's Creed-datt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Nei, ellers hadde jeg presisert det i posten min. Dersom jeg prøver demoen eller fullversjonen og faktisk liker det, så vil jeg jo gå til innkjøp av det.

 

Kjørte gjennom demoen nå. Spillet er veldig bra gjennomført fra gameplay til grafikk men ikke min type spill tbh. Kanskje jeg ønsker det til jul :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...