Gå til innhold

Omtale av Super Mario Galaxy (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om Elkjøp kommer med en sånn "superpris" på spillet i dag?

 

Jeg har tenkt til å kjøpe det, men regner med at jeg tasser bort til Free Record Shop ved Egertorget, siden det er rett ved der jeg jobber..

Elkjøp hadde ifølge nettsidene deres en pris på 400 lenge, men rett før release ble den satt opp til 500, og har holdt seg der siden den gang. Tror nok ikke du får det noe billigere enn det hos dem per i dag.

Lenke til kommentar

Spillt "co-op" (Om det kan kalles det..) Med samboer`n nå et pr timer. Det er helt sinnsykt fett:-D Vanvittig bra på alle måter =) Forrøverig så fungerer forresten å spille 2 veldig bra. I og med at nr. 2 kn "holde" fast fiender, og samle og skyte stjernefragmenter.

Lenke til kommentar
Spillt "co-op" (Om det kan kalles det..) Med samboer`n nå et pr timer. Det er helt sinnsykt fett:-D Vanvittig bra på alle måter =) Forrøverig så fungerer forresten å spille 2 veldig bra. I og med at nr. 2 kn "holde" fast fiender, og samle og skyte stjernefragmenter.

Det skal prøves med dama ein dag.. Men ho vil vel heilt sikkert spele Wii Sports bowling istadanfor, der eig ho meg!.. =/

Lenke til kommentar

Vel, torturen er et faktum. Jeg fikk Galaxy i går men måtte på jobb. Kom hjem 12 om natta og fyrte opp et testforsøk. Arme meg hvor dum jeg var. Etter bare 30 minutter måtte jeg stenge av og legge meg, men det var for sent, jeg var frelst.

 

Så her står jeg på jobb, er sikkert ikke hjemme før 6 i ettermiddag, og kan bare tenke på hærligheten som ligger og venter på meg.

 

Til de som sier at Galaxy er grafisk dårlig, ta en tur på Specsavers og få deg briller, hvor er det stygt? Det er jo nydelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...