Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte meg Razer Barracuda headset og lydkort, samt et par vifter, og en musematte. Men, hva skjer.. Jo, forventet leveringstid er 26.10.2007 på headsettet. Jeg kan ikke huske å ha mottat det for tre uker siden.. hehe

 

Sendte netshop en mail. Håper jeg får svar etterhvert.. Det er sikkert en god forklaring på det antar jeg.

Lenke til kommentar

bestilte razer headsettet, de populære viftene og mist 600w. alt ble sendt onsdag.. eneste er at de ikke klarte å samle det i en pakke, så jeg fikk psu'en idag, så håper jeg at resten kommer imorgen. litt kjedelig å betale dobbelt opp med oppkrav - men det ble så billig at man overlever det alikevel :)

Lenke til kommentar

Fikk hentet pakken min idag :) Alt som det skulle ;)

 

Veldig bra jobba Netshop, fint tilbud, og flott at det ble sendt så fort på tross av den store pågangen ^^

 

Har allerede brent 6-7 DVD-er, og må si det var verdt de 200 kronene å brenne med 18x speed og ikke 4x som jeg hadde før. I tillegg til at den gamle var av dårlig kvalitet, og motoren som åpner skuffen var ødelagt føler jeg at dette var ett godt kjøp.

 

Montering av viftestyring skjer om ett par uker, når viftene kommer. Hvis jeg gidder da :p Vi får seg. Måtte nesten bare kjøpe den, 20 kroner er jo verdt det :)

 

Også var det minnekortet, duger som det skal, og har god skrivehastighet :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
lurer på hvor mange ordre Netshop fikk den dagen jeg.. Må da ha blitt en del :p

 

Min ordre står fremdeles som åpen, mangler 5 av 14 ting.. :/ Men kan fint vente litt til den prisen ;)

 

Jeg venter fortsatt på 3-4 ting, men de har ETA i morgen... så forhåpentligvis så har jeg mine ting i løpet av uka...

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å få betalt det jeg hadde i handlekurven men kom aldri til kassa (nesten 3000.-), så jeg sendte dem en mail på onsdag " hadde heldigvis klippet ut handlevogna”.

Fikk svar i dag nesten EN UKE etter på:

 

Hei,

 

Beklager sendt svar. Men jeg har dessverre ikke mulighet til å sette samme prisene på disse varene da dette var et stunt vi kjørte sammen med våre leverandører. Etter de 24 timene så er det dessverre ikke mulig.

 

Men jeg har i hvert fall nettopp sendt deg et tilbudet fra dagens priser.

 

 

 

Ha en god dag og takk for at du kontakter NetShop.no

 

Med vennlig hilsen

## NAVN SENSURERT AV ILPOSTINO ##

Salg Netshop Sandefjord

 

Det er vel ikke mitt problem at jeg ikke fikk loget meg in og betalt!!

 

Dette er service som jeg skal huske neste gang jeg skal kjøpe/anbefale data deler . Handle data deler for mange laken i året.

:no:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...