Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rett og slett elendig at dem ikke har skaffa bedre servere fra forrige supertirsdag/torsdag (husker ikke om det var tirsdag eller torsdag). Da var det masse kø og nedetid!!

Skrevet
Kan jo hende serveren har eksplodert..

Noen har tatt "eksplosiv tirsdag" litt for bokstavelig :ermm:

Ja, tror vi snakker om et terrorangrep.

Skrevet

De burde vel vurdere å få slik køløsning som billettservice har på internett. Der er sidene oppe døgnet rundt, ja selv om X0.000 prøver å kjøpe Metallicabillett samtidig så går det bare godt.

Skrevet
Driter i hva grunnen er, men salg kan man i alle fall ikke ha når man ikke har mulighet til å få bestilt

Netshops "super"tirsdag minner veldig om EL-kjøps fantastiske tilbud der enten;

A - Varen er utsolgt fra leverandør.

B - Det viser seg å være trykkfeil i reklamen.

Kom det overraskende på Netshop at denne supertirsdagen også ville medføre økt trafikk på webservere, vil jeg ikke tenke på hvordan kompetansen ellers i bedriften er - feks support..

Skrevet
rett og slett elendig at dem ikke har skaffa bedre servere fra forrige supertirsdag/torsdag (husker ikke om det var tirsdag eller torsdag). Da var det masse kø og nedetid!!

Jihad to that

Skrevet
Jeg kommer ikke inn på siden. Har ikke gjort det på en halvtime. Er det sånn hos andre også?

ja... ikke sjangs.... begynner å bli litt håpløst dette her...

Skrevet
Jeg kommer ikke inn på siden. Har ikke gjort det på en halvtime. Er det sånn hos andre også?

Hva skal du inn på siden etter ? Tilbudene postes i den andre tråden.. og kanskje her også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...