Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbud 11 - 12

 

24" Wide HD LCD Monitor, G2400W

Noen ganger ER det størrelsen det kommer an på ! fantastisk 24" skjerm, 5ms responstid, Mange tilkoblingsmuligheter VGA, DVI og HDMI.

før: 3995,-inkl. mva 3495,-

 

Hmmm, trenger nye skjermer (dual screen oppsett), så er det noen som har erfaring på om denne her over, eller denne iiyama ProLite 22" E2201W som ligger ukens tilbud om de duger til proff/amatør bildebehandling?

 

Blir mest vanlig kontorarbeid, men har ett godt speilreflekskamera og det blir mye bildebehandling hos meg. Samt litt spilling innimellom (dessverre ikke så mye jeg skulle ønske av spillingen da. hehe).

 

Vurderer å ta oppgradering av skjermer nå.

Lenke til kommentar
Tilbud 11 - 12

 

 

Geforce 8800GTX 768MB PCIe

Et av de beste skjermkortene om dagen. 8800GTX har 768MB GDDR minne, HDCP støtte, Dual DVI, Tv-out.

før: 3995,-inkl. mva 3495,-

 

Club3d :)

Send mail og oppgi plid fra linken over her. Jeg bestilte GTX på mail nå ;)

 

 

 

 

 

Heisann alle.

 

Har litt information her, kun får å lette dette litt for oss alle :)

 

For å samle flere kjøp til en levering - merk ordren med “TIMESALG” (Gjelder også varer som ikke er

timesalg produkter) Har du problemer med å bestille pga. høy trafikk, kan NetShop legge ordren

manuelt for deg. Send da mail til [email protected] med kundenr, varenr og antall.

(NB! Mailen må være sendt oss i løpet av timen tilbudet gjelder.

 

 

Som sikkert alle fikk med seg forrige gang, så er dette en meget stor belastning på våre servere. Vi håper dere har forståelse for dette, og kansje ikke hamrer like hardt på F5 denne gangen :)

Alltid noen som legger ut tilbudene her i tråden, og bestillinger kan da også legges via mail som beskrevet over.

 

Så vil jeg bare takke for oppmerksomheten, og ønske alle lykke til. :)

 

 

 

Mvh Stian - NetShop

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...