Gå til innhold

Overclocking av E8500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det der var fine greier, bra du deller med oss :thumbup: så høyt på såpass lav volt... hva er temps?

 

er vel en sånn 9,5 multiplier på denn.?

 

Jeg får ikke riktige temperaturer med Vcore, men kjøleblokken er 'kald' :)

Jeg så en annen test av den på XS sitt forum med 9.5 ratio, har ikke fått testet enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Veldig pent resultat, kan du få parret den med et godt skjermkort så vi får sett ytelsen?

 

Jeg har ikke et kult VGA her nå. Skal se om jeg kan fixe noe.

Jeg må bare skaffe noe bra minne først :)

 

Jeg ville likt og sett ytelsen med et 8800gt, men det blir kanskje litt mye og forvente?

Lenke til kommentar
Hvilken kjøling bruker du på den?

 

Egentlig lurer jeg mer på hvor bra retail-versjonene vil overklokke.

 

Hei Simen1 :) (hyggelig å diskutere noe annet en Bil/CO2 med deg :) )

Jeg kjører en Big Typhoon vifte, med MX-2 pasta.

Jeg har ikke festet kjøleren en gang, bare satt den løst oppå :)

Potensialet med stock kjøler er stort.

12112007154.jpg

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

Ser du bare har en minnebrikke i på bildet. Dette er tilfeldig ikke sant? Regner med du kjører dual channel når du bencher. Hvis jeg ikke husker feil, så har du ett DDR3 hovedkort også liggende. Prøv å se om du får bedre resultater med det. Bør hjelpe litt når du får skikkelig hastighet på RAM'en.

 

Ta også å stram til kjøleren ordenlig istedet for at den står løst på. Da vil tempen falle endel grader. Her må du tweake det du kan for å kommer under 10 sek ;)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Ser du bare har en minnebrikke i på bildet. Dette er tilfeldig ikke sant? Regner med du kjører dual channel når du bencher. Hvis jeg ikke husker feil, så har du ett DDR3 hovedkort også liggende. Prøv å se om du får bedre resultater med det. Bør hjelpe litt når du får skikkelig hastighet på RAM'en.

 

 

Jeg sliter litt med minne, så alle tester her er kjørt med kun 1 brikke "1GB PC2-5300" fra Geil

Prøver og skaffe noe annet nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...