Gå til innhold

3 spørsmål om Ps3!


Anbefalte innlegg

Hei, har bare noen små spørsmål om ps3:

 

1. Hvordan er det å spille på en "gammal" tv? Har en sony 32" tv, helt normal ikke-hd.

2. Er det verdt å kjøpe den nye 40gb ps3'en? Vil jeg trenge de tingene jeg mister etter hvert? Fordi jeg vil heller bruke de pengene jeg sparer på å kjøpe den på spill.

3. Spillbiblioteket er ikke så stort akkurat nå, så har dere noen tips på gode ps3 spill som er ute?

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Når jeg er hos fattern spiller jeg på et 28 tommer vanlig sony pal tv.. å det er helt ok, litt flimring på sikte og alt blir ikke like skarpt, men det funker fett.

2. Jeg ville gått for 40gigabyte hvis du ikke har et behov for å spille ps2 spill, ellers kjøper du 60gig:)

3. Heavenly sword, call of duty 4, resistance, ratchet and clank for å nevne noen.. i tillegg denne måneden kommer assassins creed, haze og uncharted drake's fortune=) mange solide tittler

Lenke til kommentar

Funker heilt fett å spille på vanlig TV, men pass på å skaffe deg ein RGB-kabel om du ikkje har planer om å skaffe deg HDTV snart.

Det er viktig å presisere at du ikkje kan spille PS2 spill på 40GB utgaven, dersom du ikkje trenger dette er vel 40GB ein glimrende løsning meiner eg.

 

 

Ratchet & Clank,COD4,Warhawk(online spill) er 3 gode utgangspunkt. Og snart kommer jo Assasins Creed og Uncharted ut. Spill utvalget kommer seg betraktelig fremover, så eg ville nok ha kjøpt i dag. Meiner ihvertfall du finner nok underholdning i lang tid fremover slik spillutvalget er i dag.

Lenke til kommentar
2.

 

Bemerk også at 40 gigabyte versjonen har lavere strømforbruk, mindre varmeutvikling og lavere støy.

 

Det kan være viktig om du skal bruke den som DVD/Blu-ray-avspiller.

 

Stemmer ikke. 65nm brikken blir ikke tatt i bruk før på nyåret.

KILDE

 

Har ingenting med saken og gjøre, og det stemmer som bare det. ;) 40Gb har mindre støy og strømforbruk enn 60Gb uansett. Sony har gjort en del erfaringer siden 60Gb ble lansert og har effektivisert. Men ja, det kommer til å bli enda mindre støy og strømforbruk når 65nm cell kommer.

 

En annen mulig bakdel med 40Gb er at det er rapportert flere problemer med BD driven etter at denne kom ut på markedet. Det var få problemer rapportert med 60Gb'en.

Lenke til kommentar
3. Spillbiblioteket er ikke så stort akkurat nå, så har dere noen tips på gode ps3 spill som er ute?

Her er de jeg mener er bra eller blir bra i løpet av de neste 1,5 mnd når de lanseres.

  • Resistance: Fall of Man
  • Rainbow Six: Vegas
  • Ratchet & Clank: Tools of Destruction
  • Heavenly Sword
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Pro Evo Soccer 2008
  • Assassin's Creed
  • Guitar Hero 3: Legends of Rock
  • Rock Band
  • Kane & Lynch: Dead Men
  • Haze
  • Unreal Tournament III
  • Uncharted: Drake's Fortune
  • The Orange Box

Grønn: Ekslusiv for PS3

Fet: "must-have"

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
2.

 

Bemerk også at 40 gigabyte versjonen har lavere strømforbruk, mindre varmeutvikling og lavere støy.

 

Det kan være viktig om du skal bruke den som DVD/Blu-ray-avspiller.

 

Stemmer ikke. 65nm brikken blir ikke tatt i bruk før på nyåret.

KILDE

 

No bør sony snart bli enige om teknologien de bruker ;)

 

New PS3 Uses 65nm Process; Sony's boss confirms it.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
2.

 

Bemerk også at 40 gigabyte versjonen har lavere strømforbruk, mindre varmeutvikling og lavere støy.

 

Det kan være viktig om du skal bruke den som DVD/Blu-ray-avspiller.

 

Stemmer ikke. 65nm brikken blir ikke tatt i bruk før på nyåret.

KILDE

 

No bør sony snart bli enige om teknologien de bruker ;)

 

New PS3 Uses 65nm Process; Sony's boss confirms it.

 

He, he. Ja her gjelder det å følge med i svingene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...