Derfern Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) jeg blir kicka av punkbuster hele tiden. Det står PB init failure på meldingen. også når jeg starter opp spillet står det failed to initialize punkbuster. Men det funker likevel ikke etter at jeg har slått punkbuster på Endret 13. november 2007 av Derfern
Lakrits Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Kjør dette, fikser nok: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
Medisinmannen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 har spilt spillet en dag nå. Tok hard eller 3/4 på vansklighetsgrad. Ikke lurt sykt vansklig på enkelte baner. Er ferdig med den banen der en skal stoppe en atombombe/ned i kjeller osv. osv. Vil si at spillet er ok, men det er slik at det er lagt opp en vei du skal gå hele tiden er liksom bare å overleve/drepe fienden det går ut på
oophus_3do Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Er det noen problemer mellom vista 64bit og CoD4? Jeg har kjøpt/lastet ned fra steam, men når jeg skal starte spillet så står den evig på "Gjør klar til å starte Call of Duty 4: Modern warfare." Har prøvd å restarte Steam, forandret ingenting.
Keylar Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Du må sørge for å installere punkbuster updates + direct x driten som kommer opp, da starter den
oophus_3do Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det har da ikke kommet opp noe punkbuster updates her, noe jeg kan gjøre? Direct X har jeg da allerede oppdatert.
Klauz Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Crysis er bra.... COD 4 virker også bra.. Hvis man ser på de forie COD spillene (Har spillt 1 og 2)
Ghaundan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hva har Crysis med ditt førsteinntrykk av CoD4? Tja, første inntrykk singelplayer var fantastisk. Tungt skriptede kamper gir fantastiske opplevelser...i alle fall første gang. Multiplayer, i starten så føltes grad systemet ut som en tvangstrøye som ble dyttet over hodet på nye spillere og jeg "måtte" bruke visse våpen, som ofte ikke passet hverken min stil eller brettet. For ikke å nevne attachement til våpenene som kunne gi store fordeler. Men, etterhvert tok det seg opp, betrakelig. Jeg stiller så og si likt med alt og alle jeg møter nå og har det helt fantastisk, håper på flere brett etterhvert, men for nå er jeg fornøyd med å nyte de som er
RooNoG Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Medisinmannen "har spilt spillet en dag nå. Tok hard eller 3/4 på vansklighetsgrad. Ikke lurt sykt vansklig på enkelte baner. Er ferdig med den banen der en skal stoppe en atombombe/ned i kjeller osv. osv. Vil si at spillet er ok, men det er slik at det er lagt opp en vei du skal gå hele tiden er liksom bare å overleve/drepe fienden det går ut på " må jo ta det på hard 3/4 deler vanskelighetsgrad... hvist ikke blir det for lett... jeg klarte det fint men hadde jo selvfølgelig noen problemer men det er jo bare gøy. alt under hard er for barn under 12
Medisinmannen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ble nettop ferdig med spillet også Deilig Er enig i at normal er for pingler
JRL Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hvordan kan jeg legge inn ip adresser til forskjelige servere? Noen som kan anbefale gode norske servere?
Terjeboy Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ble nettop ferdig med spillet også Deilig Er enig i at normal er for pingler Da er jeg pingle jeg da... Syns foreløpig det første brettet (der man er på skipet) har vært kulest jeg da...
Ckitano Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 En kompis av meg kjøpte spillet i dag. han kommer helt til der hvor man må skrive inn navnet sitt, men så legger spillet seg ned og blir borte. så kommer det feilrapport osv. Noen som vet hva dette kan være?
Holmgang Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Kjør dette, fikser nok: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe Jeg har gjort dette, men det hjelper ikke :S
Håvard Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 jeg blir kicka av punkbuster hele tiden. Det står PB init failure på meldingen.også når jeg starter opp spillet står det failed to initialize punkbuster. Men det funker likevel ikke etter at jeg har slått punkbuster på Sliter også med dette. Jeg har også oppdatert PB.. Håper det kommer en patch snart.
Slu Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg synes at CoD4 leverer det jeg har betalt for, men jeg liker ikke map-ene. De er altfor, altfor små og jeg savner gameplay a lá Brecourt eller Bastogne. Det var morsomt, det. Urbant og slikt er jo morsomt det, men skaff noe med skyttergraver o.l! Det må da være noen steder som passer til en skyttergravskrig som Brecourt i CoD4!
drdaniels Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 jeg blir kicka av punkbuster hele tiden. Det står PB init failure på meldingen.også når jeg starter opp spillet står det failed to initialize punkbuster. Men det funker likevel ikke etter at jeg har slått punkbuster på Sliter også med dette. Jeg har også oppdatert PB.. Håper det kommer en patch snart. sliter med det samme greine... er ikke bare meg:S noen som kan HJÆLPE?
Villanden Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Der var Gamer.no sin omtale ute også. Ikke så verst karakter. http://gamer.no/omtale/pc/call_of_duty_4_m...n_warfare/45332
RooNoG Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 "JRL Lagt til I går, 20:15 Hvordan kan jeg legge inn ip adresser til forskjelige servere? Noen som kan anbefale gode norske servere?" gå på multi player og på favorites, så trykker du på add server.. anbefaler tv2 sine servere de jeg spiller på... du finner de på www.battle.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå