Finnduz Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Heisann. Endelig har jeg kommet meg gjennom alle SingelPlayer mapsene til COD4 (Virkelig bra slutt, kanon bra). Men, hvorfor vill ikke dette fungre selv om spillet er fullført. Kan forsatt ikke trykke? Why? "/ Endret 7. november 2007 av Finnduz
ØysteinT Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Tror ikke du får altfor mye hjelp her, resten av oss venter fremdeles på at spillet offisielt skal bli utgitt i Norge på fredag
Xp3ri3nZ Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Tror ikke du får altfor mye hjelp her, resten av oss venter fremdeles på at spillet offisielt skal bli utgitt i Norge på fredag Ja Elkjøp har jo allerede begynnt og selge spillet i butikkene sine https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=859057 Bara å springe på elkjøp
Finnduz Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 (endret) Fant ut svaret, har vist spilt så mye at jeg ikke gadd og følge med. For og unlocke cheats må man finne intelligence items som ligger rundt i spillet. *Føler meg skikkelig dum nå, haha* Men da vet vi det Endret 8. november 2007 av Finnduz
TheScorp Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg fant bare en av dem på første gjennomgang... <-- suger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå