BlastyTrasty Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Var idag å vindus-shoppa på den lokale Elkjøp - då eg kom over dette: Min kopi(360) er sendt ifrå Absoluttspill.no - så eg klarte å styre pølsefingrane vekk ifrå snopet som stod så fint i hylla rett foran meg. Har sjølv jobba i nemde Elkjøp butikk, og opplevde nemnde butikk som flink på releasedatoar når det kom til software - så stussa litt på dette. Edit: beklagar ubrukeleg bilete - men eg brukar kameraet mitt mest til telefonsamtalar og tekst meldingar. Endret 7. november 2007 av Gaz West
Benbjo Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hmm hvilken elkjøp er dette? Er det nærme meg så tror jeg at jeg tar meg en tur ja!
BlastyTrasty Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Er i hordaland, om ikkje anna, he he
Benbjo Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 _litt_ langt å dra ja. Nei, da venter jeg heller en uke til det kommer.
-sparks- Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Må skaffes Endret 7. november 2007 av -sparks-
Benbjo Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Pff, kjøper selvsagt CoD da det skal spilles på nettet. Håper bare PC-en min fikser det
Skogslik Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 _litt_ langt å dra ja. Nei, da venter jeg heller en uke til det kommer. 1 uke? det kommer jo i morgen
E-wok Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Typisk elkjøp dette her. Akkurat derfor vi liker dem.
Heatsink Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg så de hadde både PC og PS3-utgaven på Elkjøp i Hamar også. Man kan si hva man vil om elkjøp, men de er ikke så aller værst på spill. Noen ganger klinker de til og selger noen spill veldig billig også, har gjort noen gode kjøp der opp igjennom årene
Benbjo Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Platekompaniet selger spillet hvertfall til 399 på begge konsoller og 349 til PC. Sikkert gammelt nytt men uansett noen som ikke visste det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå