Gå til innhold

veldig gammelt Playstation spill


-V-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jazzjack Rabbit passer jo veldig godt til beskrivelsen om det kom til PS1 i 1995.

 

 

Tror ikke Jazz Jackrabbit kom ut på PS

Jeg har i allefall kun sett det som pc-spill ^^

 

Offtopic: Er det en sammenheng mellom Jazz Jackrabbit og Daxter?

Nope hvorfor skulle det være det? Daxter ville jo først og fremst ikke eksistert uten Jak. Og Jak ville vel først og fremst aldri tatt et våpen i hånden hvis det ikke var for Ratchet og Clank.

Lenke til kommentar
Jazzjack Rabbit passer jo veldig godt til beskrivelsen om det kom til PS1 i 1995.

 

 

Tror ikke Jazz Jackrabbit kom ut på PS

Jeg har i allefall kun sett det som pc-spill ^^

 

Offtopic: Er det en sammenheng mellom Jazz Jackrabbit og Daxter?

Nope hvorfor skulle det være det? Daxter ville jo først og fremst ikke eksistert uten Jak. Og Jak ville vel først og fremst aldri tatt et våpen i hånden hvis det ikke var for Ratchet og Clank.

 

 

Nei da så :p

Bra noen har gjort historieleksene sine da ^^

 

Men likheten er uansett ganske slående

Lenke til kommentar
Nei nå tror jeg jeg har en anelse. Er det det kaninspillet i to farger? Mest svart med hvite tegnestreker?

Vib Ribbon! :new_woot:

 

Men det er ikke akkurat et plattformspill da, men en kanin som må komme seg over hindre langs en strek som genereres av den hyperaktive japanske popmusikken. Du kunne sette inn cd selv også, så ble nye baner generert ihht. musikken. Husker jeg hadde demo av det som jeg spilte hele tiden, håper virkelig det kommer på PS Store en dag!

Lenke til kommentar

Jumping Flash

jumping-flash-20070312073458086-000.jpg

Husker at dette var råtøft når det kom. Førstepersons synsvinkel platformspill. Har prøvd det på ps3, men det har ikke holdt seg så alt for godt synes jeg. Dårlig kontroll og ubruklig synsvinkel gjør spillet knotete (i min mening)

 

Jeg hadde helt glemt jazz :D husker jeg spilte dette for årevis siden, men det var til pc.

 

 

jazz1.gif

 

 

(edit: bildet ble litt stort, så jeg gjemte det i en spoiler)

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nei dessverre. d r ingen av de som er nevnt over.. åh irriterende at dette er så vanskelig.

Det var mange farger i spillet, og det var forskjellige melodier til hver "verden", husker godt strandverdenen med krabbene som kom opp over stranden som man måtte passe seg for.

På slutten av spillet samlet man opp alle "pengene/poengene" og gikk videre til neste verden.

Lenke til kommentar
Jeg er nesten sikker på hva du mener!

 

Var ett av spillene som fulgte med når jeg fikk ps tror jeg

 

Skal se om jeg finner igjen esken med ps1 spill :)

 

Edit: Han kaninen hadde en slags hatt ikke sant?

 

 

jo, tror han hadde en hatt, flosshatt kanskje? litt usikker

Lenke til kommentar
Er det noen som hadde playstation rundt 1995 en gang. Det var et spill til den der det var en kanin som gikk rundt på forksjellige platformer og verdener. En strand verden, snø verden o.l. Musikken på spillet var så fin. Kjempe lenge siden jeg har spillt det, men skulle gjerne visste hva det het. Noen som aner eller har en idè?

 

 

jeg har spille hos pappa :D men han er i tailand for tiden :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...