Gå til innhold

Firmware 2.00 - 8. nov. - Official press release.


Frakkas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En endring av "major"(altså fra 1. til 2.) nummeret i et versjonsnummer skal betyr at det har blitt lagt til en vesentlig del med ny funksjonalitet, mens minor endres når det legges til mindre saker og ting eller dersom det har blitt fikset en del ting.

 

Mer info om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Software_versioning#Numeric

 

Nå skal det jo sies at å kunne slå den på fra en PSP er en vesentlig endring i seg selv, men det er en litt snål prioritering synes jeg. Jeg ville nok ha forsøkt å legge til mer basisfunksjonalitet som treffer en større del av kundemassen istedenfor å kun treffe de som har en PSP. Kan tenkes at de forsøker å få solgt noen ekstra PSP'er...

Lenke til kommentar

Synes det er veldig merkelig at det knapt nevnes noe sted en av de endringene i firmware 2.0 som er blant de jeg personlig har ventet aller mest på:

 

* Støtte for 5.1 lyd ved avspilling fra XMB

 

Inntil nå har det kun vært 5.1 lydstøtte ved avspilling av DVD/Blu-ray/AVCHD-discer - alt annet har blitt downsamplet til stereo.

Lenke til kommentar
Synes det er veldig merkelig at det knapt nevnes noe sted en av de endringene i firmware 2.0 som er blant de jeg personlig har ventet aller mest på:

 

* Støtte for 5.1 lyd ved avspilling fra XMB

 

Inntil nå har det kun vært 5.1 lydstøtte ved avspilling av DVD/Blu-ray/AVCHD-discer - alt annet har blitt downsamplet til stereo.

Kult det fkk jeg ikke med meg. Har også irritert meg over dette.

Lenke til kommentar

Hva synes dere egentlig om utseendet på Information Channel RSS-feeden? Personlig synes jeg det var ufattelig stygt, og det ble slått av med en gang. Det skulle bare vært diskret tekst uten ramme som hadde "blendet" med bakgrunnen uten å ødelegge den vakre XMB. Nå ser det ut som en 3-åring har vært og tusjet på TVen din. Vanvittig provoserende :) I tillegg bryter PSN-ikonet helt med de andre ikonene.

 

Jeg skal ikke klage over mangel på funksjon X eller Y, men man må jo begynne og spekulere hvorfor Sony prioriterer themes fremfor mer opplagt nyttige ting. Jeg skjønner godt at folk blir provosert over Sony sine prioriteringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...