Gå til innhold

Den store Call of Duty 4: Modern Warfare tråden!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

COD 4 er kjøpt inn ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TV'en min støtter 1080i, men når jeg starter spillet velger den 720p, noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg endrer dette? PS3 er stilt inn til automatisk og velge beste oppløsning så skjønner ikke hvorfor den velger 720p da...

Du må velge skjerminnstilling manuelt på PS3. Hak ut 720p og la 1080i være avkrysset. Da vil den kjøre på 1080i ;-)

Skrevet
TV'en min støtter 1080i, men når jeg starter spillet velger den 720p, noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg endrer dette? PS3 er stilt inn til automatisk og velge beste oppløsning så skjønner ikke hvorfor den velger 720p da...

Du må velge skjerminnstilling manuelt på PS3. Hak ut 720p og la 1080i være avkrysset. Da vil den kjøre på 1080i ;-)

Bedre å kjøre på 720 enn 1080i!

Skrevet (endret)

Hei er nat type 2 nødvendig for online? Eg får berre nat type 3 å blir ståande på " Trying to join potensial match" men kan vel kanskje vera pga berre har 47% signal. Eller?

Endret av Hollund
Skrevet

Fordi man for progressivt signal.

Forøvrig tror eg nok Haze etc. må slite litt for å overgå MP delen i COD4. Haze derimot har jo plenty med coop-muligheter da ;)

Skrevet
720p er bedre enn 1080i.

Har hørt det samme, men jeg testa på cod. Jeg synes at 1080i ser bedre ut på cod4 enn 720p. Mere "smoothere".

Eller så er det bare meg som har litt rare øyer.

Skrevet

Skulle vel i teorien vere mindre smoothere i 1080i nettop pga interlaced signale fremfor de progressive i 720p. Så mulig godviljen spillte deg eit puss ? :p

Skrevet (endret)

har ikke hatt noe problem med online idag eller igår eller i natt for den saks skyld :D noen som har noen headset å anbefale ?

Endret av Danielen
Skrevet (endret)
Skulle vel i teorien vere mindre smoothere i 1080i nettop pga interlaced signale fremfor de progressive i 720p. Så mulig godviljen spillte deg eit puss ? :p

Er nok bare jeg som drømmer ja... Skifta til 720p nå... ser egentlig ikke så mye forskjell;P...

Endret av BadSmile
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hva heter siste mission? Er komt til et oppdrag på chapter 3 hvor jeg skal stoppe noen raketter fra og utslette hele kloden. Men får ikke det til. Er det siste oppdraget eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...