Gå til innhold

Nintendo Wi Chip\Mod

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Genialt...

Har lurt på dette selv.

Hvilke muligheter får man på chip på Wii egentlig?

Kjøre backup av alle PAL spill og noen NTSC

Kjøre CG homebrew og CG backup.

Blir sonefri, tror jeg i alle fall på mange spill

Skrevet

Masse styr.. kun for å spille nedlastede spill med andre ord..

Jeg har blitt en fan av å kjøpe spill.. Føler meg bedre, og nyter spillene mer.. :)

Jeg har en chippet Wii hjemme... Wiikey..

Den fungerer helt fint, og har ikke hatt noe problemer med den.. Så, om du absolutt må ut å seile på bøljan blå.. så anbefaler jeg den..

For.. GC homebrew er vel ikke det helt store..

Masse styr.. kun for å spille nedlastede spill med andre ord..

Jeg har blitt en fan av å kjøpe spill.. Føler meg bedre, og nyter spillene mer.. :)

Jeg har en chippet Wii hjemme... Wiikey..

Den fungerer helt fint, og har ikke hatt noe problemer med den.. Så, om du absolutt må ut å seile på bøljan blå.. så anbefaler jeg den..

For.. GC homebrew er vel ikke det helt store..

Skrevet

Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge.

Ørjan...

• 1 måned senere...
Skrevet
Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge.

Ørjan...

Ok død tråd lenge vet det men.

Homebrew er programer/spill som er laget av privat personer alså ikke nintendo i dette tilfelle. HB finnes til andre konsoller og som PSP,DS xbox osv. Du kommer til å møte dette ordet mye.

GC er jo da game cube :p

Skrevet

Ørjan...

Homebrew er programer/spill som er laget av privat personer alså ikke nintendo i dette tilfelle. HB finnes til andre konsoller og som PSP,DS xbox osv. Du kommer til å møte dette ordet mye.

Er klar over dette. Hvorfor sier du det til meg?

Ørjan...

Skrevet

Ja.. og til Ørjan så var det nok ett feilsitat bare.. siden det var en som spurte hva GC homebrew var.. :)

Men, nå har man jo kanskje fått tilgang til Wii-moten under homebrew også.. så, det kan bli spennende etterhvert.. :)

Skrevet (endret)

Ørjan...

Er klar over dette. Hvorfor sier du det til meg?

Ørjan...

Jeg trykker alltid feil :p mente han som var under deg...

Endret av Erlend0_o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...