Gå til innhold

Få kontanter for spilldrap (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om ikke folk allerede satt nok foran PC-en rundt i verden. Tror ikke jeg kommer til å tjene mye penger på det spillet der så lenge jeg skal spille mot 24/7 1337 spillere fra asia :p

Skrevet (endret)

Måtte bare nevne at spillet ser forferdelig ut :o

Det finnes bare en konkret vinner av slike gambling spill, og det er de som driver det.

Det finnes dessuten andre gambling spill. Man kan jo f.eks spille CSS, HL2:DM eller DODS på tournament.com

Tjener sikkert ikke nåla i veggen selv om du spiller i flere dager men..

Endret av treigzak
Skrevet (endret)

Han føler seg som en pioner fordi INGEN andre har dette konseptet å bruke ekte penger i spill??

....Hmmm, rart....for Projekt Universe (aka Projekt Entropia) har bare gjort dette i MANGEN MANGEN år nå......

Også skal di update spillet med CryENGINE 2 motoren (Crysis)

http://www.entropiauniverse.com

Jeg hater det når andre stjeler ideer fra andre utviklere og får all "creiditen" for det....

Endret av AvidGamer
Skrevet
Frykter generasjonen LOL blir sterkere etter dette .....

Mor: Nå må du legge deg!

Unge: Men MAMMA, jeg kan tjene $2 bare jeg blir ferdig med dette brettet!!!!!111111

Kan faktisk tenke meg at dette blir normalt snart...

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Får vente en stund til..

Ser morsomt ut, bra oppsett.. Men det kan vel kanskje bli litt for mye spillegalskap.. Mener mer spillegalskap.. ;)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

:lol:

Så kommer det en cheat, og en tjener seg søkkrik.. Så merker de det kanskje - han får bot.. Så prøver 1000 stk detta, også klarer de ikke å gi straff.. Så dør spillet, pga alle cheater for å skaffe seg penger..

Den beste cheaten vinner..

Nei.. Dette kanskje ikke var en så god ide..?

((Hater cheatere, har bannet nok av dem fra CS serverne til Gamer.no!!))

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Mhm.. Tror kanskje ikke dette blir noen god ide.. Mindre de får et super antiban system.. :|

EDIT: For de som ikke veit hva en cheat er(selvom de fleste veit det): Det kan være alt fra å se igjennom vegger, til å skyte automatisk på fiender.. :(

Endret av Slettet-3t93k9
  • Opprett ny...