Gå til innhold

Resultatet av søknadsrunden - Nye moderatorer på plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer hele gjengen! Pass på å pust rolig, og gi advarsler i hytt og pine med en snill tone! Få ting som kan måle seg med god moderering av et forum, og er vell muligens nettopp pga dette diskusjon.no er så bra som det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som gode og trygge valg alle sammen, og jeg håper at de nye moderatorene møter brukerene med samme service-instilling som cun m.f. Er vel ikke annet å si enn gratulerer så mye!

Skrevet

Jeg har som smått startet med å gi svar på mail med tilbakemelding til de som ikke ble tatt inn i denne omgang. Men det tar sikkert litt tid, ønsker helst ikke gi et standard copy+paste svar. :)

Skrevet
Jeg har som smått startet med å gi svar på mail med tilbakemelding til de som ikke ble tatt inn i denne omgang. Men det tar sikkert litt tid, ønsker helst ikke gi et standard copy+paste svar. :)

Fint om dere svarer alle som søkte da! :)

Det setter i alle fall jeg pris på.

Skrevet

Oi, supert at du tar deg tid og har mulighet til dette. Får man svar på om man ble vurdert/om man hadde passet som moderator etc. ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...