robin1379 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 går det an å instalere windows mobile på nokia n95?
Hedonism Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 går det an å instalere windows mobile på nokia n95? Nei.
tvilling81 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) sorry posta feil Endret 6. november 2007 av tvilling81
helfone Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 er rykter om at det utvikles en windows mobile emulator for s60 slik at man kan kjøre windows mobile program på s60, da også n95. Såvidt jeg vet er ikke dette ferdig utviklet...
cyclo Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) helfone: Ettersom jeg har forstått er det ikke en emulator av den typen. Slik jeg har forstått er det en API emulator som gjør det "enkelt" å portere programmer, ikke at man kan emulere et hvilket som helst tilfeldig valgt program. Men det er dog bare noe jeg leste et sted, har ikke undersøkt saken noe nærmere. Har forresten også hørt at emulatoren skulle være fryktelig dårlig for øyeblikket. Endret 6. november 2007 av cyclo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå