Gå til innhold

World of WarCraft, accounter


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å slutte helt med WoW å for å forsikre meg at jeg ikke begynner igjen har jeg tenkt å selge den, men lurer veldig på hvor mye den er verdt.

 

Har en:

70 Gnome Mage, fullt epic geara (Kara, Gruul, crafted)

19 Rogue Twink, maximum gearet. Har ALT du kan få av enchants, alt som mangler er fiske hatten å skoene.

4 alter, alle rundt 20...

 

Magen har gjort pre-quests for Kara, alle heroic keys og er godt på vei på BT pre-q. Har sånn passe god rep. Exalted med alle i Shattarath (Sha'tari Skyguard, Scryers, Lower City, Sha'tar) for eksempel. Har vanlig flying mount, brewfest mounten, å ett par andre epic mounter.

 

Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så prøver jeg ikke å selge, men å få vite en verdi på accounten min.

For det andre så er 19 twinker utrolig populære på Sylvanas PvP. Har ca. 6-7 twink guild for bare lvl 19. Jeg er med i <Perfection> som for øyeblikket er det beste. Før spilte jeg sammen med folk fra <Method> på deres twinker (2. beste guildet i verden. BT farmes med 2 grps hver uke.) Hvis de mest erfarne spillerne lager det kan det ikke være helt ubrukelig. Angrer egentlig på at jeg lagde den i etterkant da, selv om jeg fikk en god del respekt. Hadde hatt epic flying nå viss ikke -.-

Lenke til kommentar
ok, for det første.... selging av acounter er imot EMULA, og imot diskusjon.no`s regler...

EMULA?

 

 

 

uhm... skrive feil? ble jeg faktisk litt usikker her o.O si Terms of use da? :D

prøver værtfall å stable meg frem til Rettnings linjene du godkjente da du lagde accounten og hver gang du faktisk har patchet spillet..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
ok, for det første.... selging av acounter er imot EMULA, og imot diskusjon.no`s regler...

EMULA?

 

 

 

uhm... skrive feil? ble jeg faktisk litt usikker her o.O si Terms of use da? :D

prøver værtfall å stable meg frem til Rettnings linjene du svarte på da du lagde accounten og hver gang du

faktisk har patchet spillet..

 

End User License Agreement

 

EULA :)

Lenke til kommentar
For det første så prøver jeg ikke å selge, men å få vite en verdi på accounten min.

For det andre så er 19 twinker utrolig populære på Sylvanas PvP. Har ca. 6-7 twink guild for bare lvl 19. Jeg er med i <Perfection> som for øyeblikket er det beste. Før spilte jeg sammen med folk fra <Method> på deres twinker (2. beste guildet i verden. BT farmes med 2 grps hver uke.) Hvis de mest erfarne spillerne lager det kan det ikke være helt ubrukelig. Angrer egentlig på at jeg lagde den i etterkant da, selv om jeg fikk en god del respekt. Hadde hatt epic flying nå viss ikke -.-

Method er ranka 12 i verden.

Lenke til kommentar
For det første så prøver jeg ikke å selge, men å få vite en verdi på accounten min.

For det andre så er 19 twinker utrolig populære på Sylvanas PvP. Har ca. 6-7 twink guild for bare lvl 19. Jeg er med i <Perfection> som for øyeblikket er det beste. Før spilte jeg sammen med folk fra <Method> på deres twinker (2. beste guildet i verden. BT farmes med 2 grps hver uke.) Hvis de mest erfarne spillerne lager det kan det ikke være helt ubrukelig. Angrer egentlig på at jeg lagde den i etterkant da, selv om jeg fikk en god del respekt. Hadde hatt epic flying nå viss ikke -.-

Method er ranka 12 i verden.

 

Da er det en gammel måling. Method var ganske langt nede en stund, så bestemte de seg for å være ett av verdens beste guild nok en gang. De gikk rett på Gruul, cleara det Mag å TK på første uke...så gikk det ikke lang tid før de raste opp på alle verdens målinger...

Lenke til kommentar
For det første så prøver jeg ikke å selge, men å få vite en verdi på accounten min.

For det andre så er 19 twinker utrolig populære på Sylvanas PvP. Har ca. 6-7 twink guild for bare lvl 19. Jeg er med i <Perfection> som for øyeblikket er det beste. Før spilte jeg sammen med folk fra <Method> på deres twinker (2. beste guildet i verden. BT farmes med 2 grps hver uke.) Hvis de mest erfarne spillerne lager det kan det ikke være helt ubrukelig. Angrer egentlig på at jeg lagde den i etterkant da, selv om jeg fikk en god del respekt. Hadde hatt epic flying nå viss ikke -.-

Method er ranka 12 i verden.

 

Da er det en gammel måling. Method var ganske langt nede en stund, så bestemte de seg for å være ett av verdens beste guild nok en gang. De gikk rett på Gruul, cleara det Mag å TK på første uke...så gikk det ikke lang tid før de raste opp på alle verdens målinger...

Også raste de ned igjen.
Lenke til kommentar

Salg på forumet er ikke tillatt. Dette skal foregå gjennom www.bruktmarked.no. Tråd stenges.

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...