asad Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Dette er så utrolig surt...en kar skulle crafte en epic til meg, og jeg ga han matsa mine, 8x primal might og 12x imbuned neatherweave, som kostet meg ca 1k gull. Noen sekunder senere logget han av...ufattelig at folk holder på sånn. Han fortjener en omgang juling. Nicket hans er: Shdadowfire Endret 4. november 2007 av asad
Mats1988 Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Ja? Du er ikke den første, hva vil du at vi skal gjøre med det?
asad Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Ikke noe..jeg bare advarer. Men seff kommer folk som deg og er hostile mot en som sier ifra..
mwn Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 ikke trade med vilt fremmede folk? Var han i et guild? I så fall er det jo bare å prøve å høre med guildeier, er han ikke i guild har du deg selv å takke.
asad Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Shadowfire eller Shdaowfire? Det andre, shdadowfire faktisk. Pass dere for han. Har sagt ifra på realm forumet også.
Mats1988 Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Ikke noe..jeg bare advarer. Men seff kommer folk som deg og er hostile mot en som sier ifra.. Var ikke slikt ment nei, men når jeg postet, hadde du ikke nevnt navnet hans eller noe, så da tok jeg det ikke som en advarsel, mer som en "whine thread".
kazaa Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Letteste er å sjekke hvilke professions han har på armory. Fremdeles rom for å bli scamma, men sjansen minsker i hvertfall. Spørre om man kan stole på vedkommende i guildchat er også noe man bør gjøre.
Sink Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 fordel å ikke gi folk uten en guild matsa dine
asad Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Mm. har lært nå..men jeg sjekka armory`en hans, og alt vikra troverdig
ZindreX Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Han er ikke den eneste scammer'n på Talnivarr.. En venn av meg ble scamma av en fyr som heter Xieso, som du også bør passe deg for... Det eneste og beste du kan gjøre er å få han hatet av alle på servern, det gjorde vennen min ^^ Han kontaktet guild leadern til Xieso og sa at han var en scammer + han skrev i alle channelene at ingen skulle trade med han. Dette endte med at Xieso ble kicket fra ca. 5++ guilds.
Christeven Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Han er ikke den eneste scammer'n på Talnivarr..En venn av meg ble scamma av en fyr som heter Xieso, som du også bør passe deg for... Det eneste og beste du kan gjøre er å få han hatet av alle på servern, det gjorde vennen min ^^ Han kontaktet guild leadern til Xieso og sa at han var en scammer + han skrev i alle channelene at ingen skulle trade med han. Dette endte med at Xieso ble kicket fra ca. 5++ guilds. fult fortjent, scammere er rotter. hva var scammen, hva ble "stjålet" ?
nazrm Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg stoler bare på folk fra respekterte guilder, ingen andre. (unntak om jeg kjenner personen selvsagt) Grei regel!
Poseboen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Var en venn av meg som ble scamma og reporta scammeren til GM. Han var veldig heldig med GM for GMen hadde tydeligvis noe imot scammere og sletta alle characterne til scammeren. Han fikk ikke igjen mats, men hevn det fikk han.
Cappo Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Dette er ikke noe som gjelder kun WoW, men alle MMO i grunn. Trade kun slike dyre ting med folk fra respekterte guilder, personer du kjenner eller enkelt personer fra mindre guilder som har opparbeidet seg et godt rykte.
bjorns_1 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg har en egen alt som jeg bruker til å scamme folk med på Silvermoon. Er utrolig hvor mye penger man kan tjene på "dumme" folk.. Mange berre gjir deg matsa uten og spørr om noe. Så er det berre til å trykke ignore. Lett tjent gull.. Hvorfor er det ikke flere som gjør det? Ingen som finner ut hvem mainen din er uansett
Naranek Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Kan du forklare meg hva i all verden det var som gjorde kommentaren din så mye smartere? Din er så utrolig kvasiintelligent. Det høres kanskje smart ut hvis man synes det er smart å svindle, men er man i guild med folk er det for å ha noen å samarbeide med, og det er mye lettere hvis du kan stole på at de andre. Mange berre gjir deg matsa uten og spørr om noe. Så er det berre til å trykke ignore. Lett tjent gull.. Hvorfor er det ikke flere som gjør det? Ingen som finner ut hvem mainen din er uansett Kjempesmart, helt til en GM blir lei av å få klager på deg og sletter den.
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Scamming er da fullt lov det. I am a rogue, I steal things, thats what I do. Aldri scammet eller blitt scammet selv, men synes det er utrolig teit. Synd at folk faktisk gjør slikt uten å få dårlig samvittighet. Endret 5. november 2007 av Kimzor_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå