Gå til innhold

Hellgate London - Random krasj/freeze/shutdown

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Meg og 4 andre kompiser kjøpte i går Hellgate:London, og har spillt det i gode 15 timene (lan) til nå. Har hatt en del problemer underveis, veldig uforklarlig, og finner ingen hjelp på nettet.

Her er eksempler på problemer:

- Freeze i loading når man zoner

- Freeze med åpning av storage og vendors.

- Memory Exhausted (Spillet tar latterlige 800-1200mb ram på pcene våre)

- Random freeze når man gjør hva som helst av fighting i vanlige zones.

Maskinvarene våre er alt fra 1CPU core til 4cores, 8800gts-gtx, radeon 9800 128mb, 1gb, 2gb og 4gb ram. Windows XP 32 og 64 bit. (Ingen vista eller DX10)

Han med den værste PC-en klarer det utrolig nok helt fint. Ingen krasjing eller noe, mens vi som har nettop punget ut 10k hver ca for å kunne spille nye spill skikkelig - blir det neste uspillelig.

Noen som har erfart liknende problemer og eventuellt funnet en løsning? :) Vi har kun spillt MP, men har hørt at andre som har problemet ikke har noen slike ting i SP, kun i MP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å sjekke ut support delen av forumet, og se om det finnes noen løsninger der.

Vet egentlig ikke om en eneste person jeg kjenner som spiller spillet helt uten noe kræsj fra tid til annen.

Koden er rett og slett ikke helt optimalisert enda.. :(

Skrevet

Det er mange som sliter med denne client bug'en, Memory leak bug. klienten glemmer å fjerne det gamle minnet fra cachen etter det jeg har hørt/forstått.

• 4 uker senere...
Skrevet

Kjøpte spillet i går og fikk etter ca. 3 timer spilling bluescreen etterfulgt av reboot.

Prøvde å spille i dag, fikk beskjed om å laste ned ny patch og etter at den ble innstallert får jeg bluescreen hver gang jeg prøver å komme inn i spillet. Noen andre med samme problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...