Gå til innhold

NFS Pro Street demo ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Kjørte spillet på full grafikk, helt grei grafikk.

Får jo en liten fartsopplevelse av å ligge i 300km/t på en landevei ?

 

gleder meg til fullversjonen kommer

 

7/10 hos meg

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig begeistret... Nå har jeg ikke testet så veldig mye, men jeg har et par punkter.

 

Det kan virke som om skadene bilen får kun har en kosmetisk effekt inntil den blir totalvrak. Det burde altså være mulig å skade bilen på en måte som gjør at den går saktere eller sitter dårligere på veien.

 

I rundt 250 km/t lå jeg rett bak en motstander. For å prøve et liten skittent triks prøvde jeg manøveren politiet ofte gjør for å stoppe en biljakt. Nemlig å touche bilen foran i siden helt bakerst. Det skal være nok til at den sklir helt ut av kontroll. Vel, en liten touch var ikke nok. Faktisk så klarte jeg ikke å rikke motstanderen av sporet uansett hvor hardt jeg dundret i siden på ham. Kjører han bil eller tog?

 

Også egen bil sitter alt for godt på veien.

 

Hvorfor må jeg sette opp Controls og div andre options hver gang jeg går inn på demoen? Møkkademo!

Lenke til kommentar

Tanken på å spille online gjør meg sliten i hodet! Grunnen til det er NFS:Underground. Akkurat dette spillet var ganske simpelt. Det var 8+8 baner (circuit og sprint), som også kunne kjøres motsatt vei. Altså totalt 32 baner. Dette er egentlig ganske lite, så det var fullt mulig å lære alle banene godt. I tillegg var valget av biler ganske begrenset så det var ikke vanskelig å finne den eller de beste bilene til de enkelte banene. Muligheten til å endre på ytelsen til bilene var også svært begrenset.

 

I spillene som kom etter nfsu var det langt flere baner, flere biler og uendelige muligheter til å tilpasse disse. At det er mange biler og tilpasningsmuligheter til disse, er for så vidt greit nok, men antallet baner gjør at man ender opp med folk som spiller online på kun én bane. De lærer denne banen til perfeksjon, så forlater de aldri denne. Såkalte "one-track-wonders". I nfsu klarte jeg som regel å gruse disse uansett hvilken bane de kjørte på, men jeg gidder ikke lenger ta opp kampen. Jeg har ikke lenger den tålmodigheten som skal til for å finne oppsett og den perfekte måten å kjøre baner på. Kjøper jeg dette spillet, så snubler jeg vel meg gjennom SP-delen, går online, blir knust en eller to ganger, så spiller jeg det aldri igjen.

Lenke til kommentar

Tja, hadde håpa NfS kom seg igjen etter Carbon, men blei skuffa her. Etter en 5-6 forsøk der jeg stort sett dundra inn i ei telefonpåla i 300 + og skrapa opp en støtfanger, evt. traff noen gruskorn og totalvraka var det relativt enkelt å kjøre inn et godt resultat farts/etappe løpet. På "King" 'difficulty'. Grip var egentlig enda mer skuffende, da bilen er så 'imba' i forhold til de andre bilene at du aldri er i fare for å bli truffet, selv etter en uhelding snurr eller et ufrivillig møte med en betong-kant. Vant første løpet på King med en 10-15 sekunder å gå på etter en 'dårlig' runde. Da det heller ikke er noen mulighet til å prøve den nye "kjempeforbedra" autosculptinga eller annen styling/tuning synes jeg hele demoen var laber underholding i 15 minutter...kan hende jeg prøver fullversjonen en gang, med tviler. Dette er første gangen en NfS demo har fått meg til å miste absolutt all interesse for spillet.

 

Kjørte alt på maks på en maskin som i utgangspunktet er godt over 2 år gammel, bortsett fra et 8800GTS640 og en Opteron 165 (2.8GHz) og brukte G25 (uten drivere, da Vista ikke hadde lyst, slik at jeg ikke fikk clutch og manuelle gir).

 

:(

Lenke til kommentar

Jeg så på det offisielle forumet at det er flere som kjører grip-løpet under 2.10 og den raskeste av dem (i går i hvert fall) på 2.05. Derfor tenkte jeg å se hvor godt jeg kunne kjøre. Etter en halvtime fikk jeg tiden ned på 2.11. Det er fortsatt mye å hente overalt i løpet, men spesielt i starten, tror jeg.

 

Når man tråkker inn gassen ser man at gir-indikatoren blir grønn ved et visst turtall. Denne blir igjen rød om man tråkker gassen helt inn, så det er naturlig å tro at man får en best mulig start om man holder turtallet ved der hvor indikatoren blir grønn. Problemet er bare at det er for meg helt umulig å holde gassen stille. Jeg prøver forsiktig å trykke gassen mer og mer ned, men det skjer ingenting før den plutselig er helt i bånn. Dermed må jeg bare hamre inn gassen rett før starten går, og håpe på en god start. Det gir naturligvis blandede resultater.

 

Hvordan fungerer dette hos dere andre? Kan dere holde gassen rolig på et punkt under starten? Selv bruker jeg et Momo Racing Force, men det er interessant for meg å høre om hvordan det er med alle ratt for å se om det er rattet mitt som er rart, eller om det er spillet.

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned fra piratbukten og jeg har ikke fått virus enda. Null brannmur og null antivirus.

 

Fattern hater virus (gjør ikke alle det?) Å jeg har ikke internett på min pc enda:(

er en litt stor sjanse, men klarer ikke vente!!

tips?

 

EDIT: Hei Avatarbror!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...