Gå til innhold

NFS Pro Street demo ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde noe jeg personlig synes var veldig rart. Det hakket når jeg hadde på high på alt, og jeg trodde jeg hadde maskinvare til å ta de fleste spill på high for tiden.

 

Har en Quad Q6600, GeForce 8800GTS 640MB, 2 gb ram, og en Asus P5K.

 

Dette burde vel holde?

 

Jeg har [email protected], 8800GTS 640MB, 4GB ram. Jeg får 35-65fps (kommer an på hvor mange biler som er foran meg) i 1280x1024. High settings på alt.

Lenke til kommentar

Hmm, er det ingen som har samme problem som meg??

Starter spillet, alt ser bra ut og eg fyrer oppløsningen opp på 1680x1050 som eg er vant til.

Går inn i en event og ser til min forskrekkelse 5 fps max! Ka faen er det som skjer tenker eg?!

 

Seriøst, ingen som har vært borti samme problemet er merkelig...

 

Har Intel E6600 @ 2.4ghz, 8800gtx, 2 gig ram, xp x32 bit.

Har prøvd reinnstallasjon og restart av maskinen.

 

Har i tillegg lagt inn en eldre driver (163.71) fra NVIDIA siden eg kjørte beta driveren for Crysis (169.04) i tilfelle det hadde noe å si, men uten bedre resultat...

 

På forhånd takk :(

Lenke til kommentar

Huff, så skuffet jeg må si jeg ble..

Grafikken var langt fra det jeg hadde forventa, med tanke på detaljer. (Røyken var fin)

Spesielt tunellene var kjedelige å kjøre i.

Styringa?

Hvor skal jeg begynne? Ikke som jeg hadde forventa i det hele tatt. Dette er definitivt ikke nfs slik vi kjenner det.

Føles som om nfs prøver å gjøre det slik at bilen sitter klistra på veien, og kontrollen jeg er vant med fra nfsmw er helt borte. Den var mye mer følsom og utfordrene, noe jeg likte mye bedre. Her kjører man jo en tanks.

Dessuten hadde jeg mye mer til overs for "ulovlige gaterace" enn dette her. På bydelen virker det som om ea vil ha dette til å bli mer som en simulator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...