Gå til innhold

Snowboard spill til PS3?


Sabotage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser.

 

Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt.

Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene.

 

Mer SSX takk! :)

Lenke til kommentar
digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser.

 

Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt.

Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene.

 

Mer SSX takk! :)

 

Har du virkelig gått glipp av ssx3? Ja, det heter faktisk bare ssx3, on tour var vel heller ssx4 tenker jeg. :)

 

Ssx3 var knallbra! :thumbup: (dog ikke på samme måte som ssx2)

Lenke til kommentar
digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser.

 

Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt.

Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene.

 

Mer SSX takk! :)

 

Har du virkelig gått glipp av ssx3? Ja, det heter faktisk bare ssx3, on tour var vel heller ssx4 tenker jeg. :)

 

Ssx3 var knallbra! :thumbup: (dog ikke på samme måte som ssx2)

 

Mulig jeg har gått glipp av en der. Har 1 og 2 (ssx tricky) og "on tour".

Tricky har jeg spilt vanvittig mye. Helt konge. Trenger en ny tittel på ps3 nå..... :)

SSX= Snowboard Super Cross! (tror jeg, he he)

 

Feel ski eller hva det nå heter så ikke lovende ut. Slettet demoen rimelig fort.

Lenke til kommentar
har dessverre ikke hørt om noen jeg heller, men hadde vært kult. Kanskje EA lager snowboard verson av skate?:)

Men hvis det skal komme noe snowboard spill bør det være realistisk, og ikke ssx greier. Hadde vært enda fetere med ski spill:P (twin tip)

 

Et realistisk twin tip hadde vært så utrolig kult! Kan man tipse EA eller? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...