Gå til innhold

Skriv en omtale av Crysis demoen eller bare fortell hva du synes om spillet generelt!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk lyst til å gi en kort liten omtale om Crysis demo'en.

Jeg vil også at dere gir en kort omtale og konklusjon :)

 

Her er min:

 

Hvis det er noe jeg har ventet på lenge og virkelig gledet meg til, så er det Crysis.

Jeg synes crysis så ut som et fantastisk spill, med banebrytende grafikk og gameplay og en dritkul historie.

Jeg har fulgt dette spillet siden det ble annonsert og har selvsagt satt meg store forventninger.

Da jeg prøvde demoen ble ikke bare forventningene levd opp til, men de gjorde at jeg fikk enda mer lyst på spillet, som om jeg ikke gledet meg nok fra før!:p

Men uansett, nå til poenget.

Jeg skal ikke snakke så mye om hva handlingen i demoen er og hva som skjer, men hva jeg synes om den.

Så la meg få grafikken unna vei. Grafikken i Crysis er det beste jeg har sett noen gang. Med sin banebrytende fotorealisme og fysikk, er dette det lekreste man kan få tak i tildags dato! Jeg bare elsker fysikmotoren! Helt ødeleggbare bygniner, trær og andre gjenstander + bevegelige bregner og slikt er dette helt sykt å oppleve i et spill!

Gameplay messig er crysis bare rett og slett dritkult! Nanosuiten med sine styrke, raskhet, usynlighet og beskyttelses modus gjør dette at spillet blir så gøy å spille på så mange måter. Jeg elsker for eksempel å bruke cloak for å snike meg opp på en koreaner, for så å slå på maximum strength, ta kvelertak på ham og kaste ham inn i en bygning, dritkult!

Gameplayet byr også på massevis av kjøretøyer, modefiseringer av våpen osv!

AI'en i crysis er meget god. Jeg synes fiendene reagerer og angriper på en realistisk måte, for ikke å snakke om alle kommentarene de sier. Jeg forrelsket meg i dette spillet første gang jeg kikket på det, og forelskelsen har ikke minket siden demoen ble sluppet på fredag.

Jeg ser fremover mot å bruke massevis av timer på spille dette uberkule spillet :thumbup:

 

Konklusjon:

 

Grafikk: 11/10 :D

Gameplay: 11/10 :p

Story: 10/10

Lyd: 10/10

 

= 10/10! :dribble:

 

Takk Crytek! :new_woot:

 

Kanskje litt drastisk konklusjon, men tror ikke spillet blir på noen måte dårligere enn demoen:P

 

så...hva har du å si om demoen/spillet?

 

nuff said: :p

post-127066-1193857405_thumb.jpg

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at PCGamer har anmeldt Crysis nå. Fikk 98%

 

Highs: A graphical powerhouse, immersive, open-ended sandbox that encourages emergent gameplay, well-placed storyline, meticulously detailed; engrossing multiplayer, included map editor.

 

Lows: Alien AI not as spectacular as North Korean AI; enemies can sometimes absorb too much damage; a few minor glitches.

 

Bottom Line: Destined to be a classic, Crysis is a creative and technological marvel that eclipses every other shooter released this year.

 

Ikke verst!

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
Ser at PCGamer har anmeldt Crysis nå. Fikk 98%

 

Highs: A graphical powerhouse, immersive, open-ended sandbox that encourages emergent gameplay, well-placed storyline, meticulously detailed; engrossing multiplayer, included map editor.

 

Lows: Alien AI not as spectacular as North Korean AI; enemies can sometimes absorb too much damage; a few minor glitches.

 

Bottom Line: Destined to be a classic, Crysis is a creative and technological marvel that eclipses every other shooter released this year.

 

Ikke verst!

 

det var da tidlig, var det review av hele spillet eller bare demoen?

uansett, dritfett! :mrgreen:

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Demoen er veldig bra selvfølgelig, dette er ett front end spill når det gjelder grafikk ingen tvil om det. Enten den kjøres på DX9 eller 10 eller. Hvor bra spillet blir gjenstår å se. Jeg fyrte opp good old Far Cry nå ... båt brettet og det er omtrent som å kjøre Crysis på extra low om det hadde vært noe som heter det. FC på bortimot 300 fps med alt på maks var i alle fall en ny opplevelse :)

Håper det blir litt annet enn palmesus i Crysis, spesielt siden bastskjørt damene mangler, ikke har vi tid til og nyte paraply drinkene heller.

 

Intelligensen til charlie derimot er jeg ikke så imponert over, men skal ikke dømme ut fra en pre release demo.

Håper bare de får til ett variert spill med god balanse, også når det gjelder miljøene spillet utspiller seg i. Det skal mye mer til enn fet grafikk for og lage ett bra spill

 

Det er forøvrig synd Far Cry 2 er såpass langt fram i tid, en direkte sammenligning av de to "halvbrødrene" kunne vært artig. Personlig tiltaler storyline og Afrika temaet i FC2 meg mer enn coool drakt og gen manipulerte fælinger i Crysis, men dette er smak og behag.....begge blir antagelig rått bra spill

Lenke til kommentar
Demoen er veldig bra selvfølgelig, dette er ett front end spill når det gjelder grafikk ingen tvil om det. Enten den kjøres på DX9 eller 10 eller. Hvor bra spillet blir gjenstår å se. Jeg fyrte opp good old Far Cry nå ... båt brettet og det er omtrent som å kjøre Crysis på extra low om det hadde vært noe som heter det. FC på bortimot 300 fps med alt på maks var i alle fall en ny opplevelse :)

Håper det blir litt annet enn palmesus i Crysis, spesielt siden bastskjørt damene mangler, ikke har vi tid til og nyte paraply drinkene heller.

 

Intelligensen til charlie derimot er jeg ikke så imponert over, men skal ikke dømme ut fra en pre release demo.

Håper bare de får til ett variert spill med god balanse, også når det gjelder miljøene spillet utspiller seg i. Det skal mye mer til enn fet grafikk for og lage ett bra spill

 

Det er forøvrig synd Far Cry 2 er såpass langt fram i tid, en direkte sammenligning av de to "halvbrødrene" kunne vært artig. Personlig tiltaler storyline og Afrika temaet i FC2 meg mer enn coool drakt og gen manipulerte fælinger i Crysis, men dette er smak og behag.....begge blir antagelig rått bra spill

 

genmanipulerte fælinger?:p nå tror jeg du snakker om far cry :)

ingen slike saker i crysis, bare aliens ;)

Lenke til kommentar

når du sier 10 av 10..

mener du at det spiller er enkelt og greit perfekt og feilfritt?..

eller mener du i forhold til andre spill?:p...

 

bedre å rangere spill etter dårlig/greit/bra/ osv osv etter min mening :p..

 

spillet har genialt gameplay og grafikk <3<3.. eneste jeg savner er, litt mer plasking i vannet når jeg kaster ting ut i vannet :/:/..

 

jeg må si at spillet ikke fikk meg til å angre på at jeg kjøpte pc til 21 tusen :D.. selvom jeg har fps på 14 til 23 :p..

 

GOOO CRYSIS!... the best game a man can get!!

Endret av probin
Lenke til kommentar
når du sier 10 av 10..

mener du at det spiller er enkelt og greit perfekt og feilfritt?..

eller mener du i forhold til andre spill?:p...

 

bedre å rangere spill etter dårlig/greit/bra/ osv osv etter min mening :p..

 

spillet har genialt gameplay og grafikk <3<3.. eneste jeg savner er, litt mer plasking i vannet når jeg kaster ting ut i vannet :/:/..

 

jeg må si at spillet ikke fikk meg til å angre på at jeg kjøpte pc til 21 tusen :D.. selvom jeg har fps på 14 til 23 :p..

 

GOOO CRYSIS!... the best game a man can get!!

 

Er nok noen bugs ja, men jeg synes det er bortimot perfekt :)

Lenke til kommentar
når du sier 10 av 10..

mener du at det spiller er enkelt og greit perfekt og feilfritt?..

eller mener du i forhold til andre spill?:p...

 

bedre å rangere spill etter dårlig/greit/bra/ osv osv etter min mening :p..

 

spillet har genialt gameplay og grafikk <3<3.. eneste jeg savner er, litt mer plasking i vannet når jeg kaster ting ut i vannet :/:/..

 

jeg må si at spillet ikke fikk meg til å angre på at jeg kjøpte pc til 21 tusen :D.. selvom jeg har fps på 14 til 23 :p..

 

GOOO CRYSIS!... the best game a man can get!!

 

Er nok noen bugs ja, men jeg synes det er bortimot perfekt :)

 

til dags dato :D

Lenke til kommentar

For å spille mot aliens.... Bruk bare editoren i demoen.. Da kan du spille mot scouts (de som stikker av med folkene dine ;) )

 

Dumt at jeg må ha på low quality... :( For jeg vil også kaste folk gjennom hus.. Skal prøve å se om det ikke lagger alt formye når jeg skrur opp.

Endret av Klauz
Lenke til kommentar
For å spille mot aliens.... Bruk bare editoren i demoen.. Da kan du spille mot scouts (de som stikker av med folkene dine ;) )

 

Dumt at jeg må ha på low quality... :( For jeg vil også kaste folk gjennom hus.. Skal prøve å se om det ikke lagger alt formye når jeg skrur opp.

 

jeg hørte det der om å fighte aliens i editoren, men jeg gidder ikke å ødelegge opplevelsen før fullversjonen kommer, jeg vil først spille igjennom det før jeg begynner å kødde i editoren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...