Gå til innhold

På tide med ett Crysis underforum i "mest populære"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok at anntallet tråder dabber av etterhvert etter release av spillet, så et underforum tror jeg ikke er nødvendig med mindre aktiviteten rundt spillet fortsetter her på forumet. Det er jo alltid slik når nye spill skal komme, fans maser om en egen underkategori, men når spillet har vært ute i noen uker er det nesten ingen nye tråder om spillet lenger :)

Lenke til kommentar
Tror nok at anntallet tråder dabber av etterhvert etter release av spillet, så et underforum tror jeg ikke er nødvendig med mindre aktiviteten rundt spillet fortsetter her på forumet. Det er jo alltid slik når nye spill skal komme, fans maser om en egen underkategori, men når spillet har vært ute i noen uker er det nesten ingen nye tråder om spillet lenger :)

Jeg vil ikke si at Star Wars eller Total War forumene er spesielt populære, så hvorfor ha egne kategorier for de spillene? Fordi de er klassikere?

Lenke til kommentar
Crysis etter min oppfatning er ett slikt spill som kommer til å bli spilt i en måned etter release så blir det lagt dødt.

Uenig. Tror det vil dukke opp en del clans etterhvert. Jeg har ikke spillet, men er med i en selv allerede. ;)

 

Til saken: Støtter forslaget, syntes det er rart om ikke Crysis skal få sin egen del når vi har relativt "døde" deler som Gothic under mest populære. (Ikke for å snakke stygt om gothic.. :love:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...