Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stonemaister: Psychobilly freakout er jo en av de beste sangene på GH2, både og høre på og spille på expert. gleder meg til fredag neste uke, blir Guitar hero 3-helg. jeg jobber på elkjøp, så hvis vi har fått det inn kan jeg jo prøve å få kjøpt det på torsdag eller no...håper vi får det inn tidlig :)

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar
dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live :)
Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall :thumbup:

 

 

Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall ;)

Lenke til kommentar

Da klarte jeg med nød og nippe å fullføre career på hard på GH2 :D

 

 

 

dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live :)
Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall :thumbup:

 

 

Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall ;)

Hva med denne?
;)
Lenke til kommentar

Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...

Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert.

 

Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤

Endret av Nissen
Lenke til kommentar
Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...

Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert.

 

Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤

 

Vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar
Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...

Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert.

 

Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤

 

Vanskelighetsgrad?

 

Expert.

Endret av Nissen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...