Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, smart og smart, hehe...

 

Var 2 kamerater her, og etterhvert som pila sank og snak, skrek de "STAR POWER, STAR POWER!", mens jeg skriker tilbake "VENT LITT, VENT LITT!!", mens jeg trykker som en gærning, de skriker, jeg skriker, og kaster nærmest gitaren i lufta i siste sekund, og klarer på mirakuløst vis å komme meg igjennom. :)

Var verdt det :p

Endret av mauricio
Lenke til kommentar
Vel, smart og smart, hehe...

 

Var 2 kamerater her, og etterhvert som pila sank og snak, skrek de "STAR POWER, STAR POWER!", mens jeg skriker tilbake "VENT LITT, VENT LITT!!", mens jeg trykker som en gærning, de skriker, jeg skriker, og kaster nærmest gitaren i lufta i siste sekund, og klarer på mirakuløst vis å komme meg igjennom. :)

Var verdt det :p

Genialt! :D

Nei jeg har ikke prøvd så mye på å klare den jeg. Bare tanken på den soloen får meg til å gi opp før jeg prøver noen ganger. Jeg kommer meg rundt 57%, og da har jeg allerede brukt opp all star poweren min: /

Lenke til kommentar

Hmf.. Jordan! :(

Haaater den sangen! Avslutter alltid Gh2 "runden" min med den sangen.. for, da ser jeg at det er ett dritt spill.. :p

Ellers går alt fint å spille..

Spiller mye Guitar Zero om dagen også.. mens jeg går å venter på at spill sjappa mi skal få inn Guitar hero 3 til PS3..

Egentlig en god del bra sanger til det.. :)

Gleder meg til GZ2.. Blir fett!

Men.. det sykeste Guitar Hero øyeblikket var vel den første custom sangen jeg bytta ut.. (Har chippa ps2 hjemme..) og, det var ett stort øyeblikk... selv om sangen var veeeldig ute av sync.. :p

Lenke til kommentar
GH3 er helt sykt mye vanskligere enn GH2 :O prøvde det på elektroworld... sykt kult dou :p Striken <3

 

Prøvde du demoen?

 

Jeg syntes i hvertfall demoen av GH3 var mye lettere enn GH2. Alle notene var så mye enklere å treffe, og det var ingen utfordrende sanger på demoen uansett.

 

Nei, jeg tror det var fullversion jeg spillte ;) Det var hvertfall sykt vanskelig på expert...

Lenke til kommentar
Jeg har såvidt begynt å spille på hard jeg da. Syntes at det er altfor vanskelig, klarer jo knapt å reagere før det er for sent :p Noen som har noen gode tips? :) Kjenner ingen andre som spiller GH her i området.

 

Var som deg en gang jeg å. Trodde jeg aldri skulle klare hard og expert. Nå har jeg klart nesten alle sanger på expert på gh1,2 og 80s.

 

Vil anbefalle deg å bli god på medium først. klare flere 100%. Så gradvis gå over til hard. Det å flytte fingrene er ikke så enkelt å lære, men når det først sitter, er det ikke no som er morsommere :D

 

Høre på sangene på mp3 er også en fin måte å lære. Mye lettere å spille hvis du husker hvordan sangen går.

 

Men en ting er sikkert. Øvelse gjør mester :D begynte i vår, da kunne jeg ikke spille medium en gang. Nå klarer jeg 5 stjerner på mange expert sanger :)

øv, øv, øv og øv mer

Lenke til kommentar
Sett en strikk på den Grønne knappen og så øver du på de andre knappene så lenge. Har hørt at det hjelper ganske mange. Da får man vist øvet inn nye metoder for hvordan man holder hånden sin.

Hvis du har strikk over den grønne, da vil jo bomme når det kommer noter av slaget Rød+gul, rød+blå, rød+orange, blå+gul osv.

Lenke til kommentar
HEHE! Free bird på expert ;) i dag ja!

Fem stjerner :innocent:

 

Respect ;)

 

Sett en strikk på den Grønne knappen og så øver du på de andre knappene så lenge. Har hørt at det hjelper ganske mange. Da får man vist øvet inn nye metoder for hvordan man holder hånden sin.

Hvis du har strikk over den grønne, da vil jo bomme når det kommer noter av slaget Rød+gul, rød+blå, rød+orange, blå+gul osv.

 

jepp! og desuten vil det jo på en måte bli det samme som å jukse, hvis det hadde fungert på alle sanger da...

Lenke til kommentar
Spiller mye Guitar Zero om dagen også.. mens jeg går å venter på at spill sjappa mi skal få inn Guitar hero 3 til PS3..

Hvordan får man gitaren til å virke i Guitar Zero? Når jeg skal konfigurere tastene vil ikke strumbaren oppføre seg som en tast, så det skjer ingenting om jeg trykker på den :(

Lenke til kommentar
Hadde noen "brutale" stunder (Les: raseriutbrudd) for et par timer siden da jeg med nød og nippe klarte meg gjennom Psycobilly Freakout på hard :p

 

Hater den sangen. Tror det er den eneste sangen jeg har måttet ty til practice-mode for å kunne fullføre den. Den er fæl å spille, og selve sangen er forferdelig å høre på. Nå nærmer jeg meg denne sangen på expert. Huff & huff.

Lenke til kommentar
Hadde noen "brutale" stunder (Les: raseriutbrudd) for et par timer siden da jeg med nød og nippe klarte meg gjennom Psycobilly Freakout på hard :p

 

Sigh... fem stjerner.

 

Har nok hatt et par nesten-øyeblikk hvor livet til X-Plorer'n har hengt i en tynn tråd.

 

Jordan er umulig, jeg har klart den på Co-Op Expert, men Solo B og C er helt sinnsykt hardt. Etter det er det lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...