Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!

Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bildene jeg har sett så langt ser fine ut, utenom textures. De ser litt mer "grumsete" ut enn det jeg hadde forventet. De er ikke såpass skarpe som jeg liker de.

Endret av Kresstian
Skrevet

Laster loco tregt her. 30ish kbps. Like greit å vente til Fileplanet får den i morgen nesten.

Ut fra det skjermbildet ser det ikke veldig annerledes ut fra alt på High, som jeg testet i betaen. Men nå har jeg ikke fotografisk hukommelse, så mulig jeg tar feil. Ser hvertfall rimelig bra ut uansett.

Skrevet

gamespot linken funka ialefall fint for meg. laster ned på 339kbps. Lasta og ned forceware beta drivere. Dettan blir en sein natt tror jeg :D

Jeg har foresten 2 gb ram, men får ikke kjørt dual ddr. Er det stor nedtur med tanke på crysis tror dere?

Skrevet (endret)

droppa torrenten som var 1.1GB(ant fake) og gikk tregt. Gamespot saken er morgendagens åpen demo på 1.8GB laster på 550kB/s, dessverre ikke full guff på 1450kB/s, men bra alikevel.

Fileshack gidder jeg ikke, må subscribe. Ser ut som jeg må være oppe minst 55min til :p

EDIT:

35min igjen. Blir nok low settings med mitt skjermkort, men systemet ellers skal dra unna.

Endret av Theo343
Skrevet

Merkelig. Denne demoen er på 1.77gb, mend pre demoen var på 1.1...WTF?

Skrevet

Finnes det ikke noen raske torrenter da? =/ får ikke lasta ned fra IE eller Firefox, får bare en error etter 1min med nedlastning

"C:\Blabla\blabla\Crysis_SP_Demo.exe.part could not be saved, because the source file could not be read.

Try again later, or contact the server administrator" :ermm:

Skrevet (endret)

Er gamespot linken død? Hmm godt min fortsatt kjører, dumt jeg ikke startan med en DLM, men PC-en skal få stå ifred til den er ferdig. 810MB and counting.

Endret av Theo343
Skrevet

Sandbox editoren følger med demoen. Kanskje den tar litt plass.

Skrevet

Sandbox editoren følger med demoen. Kanskje den tar litt plass.

DEn fulgte med i preload versjonen også..

Skrevet (endret)

pre-order demoen kunne spilles selv for de som ikke "kjøpte", ved å pakke ut MSI filen istedet for å kjøre den og deretter spille via editoren.

EDIT:

Min går på 600kB/s på linken og 20min igjen ca. varierer litt.

Endret av Theo343
Skrevet

Laster ned 1.77gb demoen nå for å teste den i forhold til 1.1gb versjonen

Skrevet (endret)

1300 av 1813.9MB nede,hmm blir spennende.

EDIT:

Hadde vært fint om Gamer.no la ut demoen på sin Demo side i morgen. De pleier å ha god hastighet på torrent.

Endret av Theo343
Skrevet

linken funker den, lasta ned og nettopp starta opp:)

trenger bare en restart etter oppdaterte drivere er lagt inn for 8800gts kortet mitt nå;)

og jeg vet ikke hvorfor ikke den linken fungerte, funker greit hos meg, bortsett fra når jeg poster den her på forumet... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...