Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Crossfire. Det fjellet man ser i bakgrunnen på de to første bildene. hos meg er teksturene på de skikkelig dårlige :hmm: Hva burde jeg sette på very high for å få det til å se bra ut? jeg har post processing på very high, resten på high..

Texture quality kanskje? Jeg er ikke helt sikker.

 

ok. takk :) får prøve meg fram litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crossfire. Det fjellet man ser i bakgrunnen på de to første bildene. hos meg er teksturene på de skikkelig dårlige :hmm: Hva burde jeg sette på very high for å få det til å se bra ut? jeg har post processing på very high, resten på high..

Texture quality kanskje? Jeg er ikke helt sikker.

 

ok. takk :) får prøve meg fram litt.

 

har teste det litt selv nå og må si at dette er litt av et spill!. spiller med alt på high og 16 ganger antigreiene og 1280-1024 oppløsning og alt går veldig glatt. bruker forøvrig xp og ikke vista. La også merke til at trær busker diverse gikk i stykker når man skjøt på dem, trodde det bare var mulig i dx10?

 

mine spec: AMD Athlon x2 6000+ 3,2 ghz

gainward geforce 8800gts 320mb

2g 800mhz ram

Lenke til kommentar
AA hos meg funker ikkje :S

Tar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off :(

kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå.

kan det fikses?

 

dette skjer hvis du har AA på i kontrollpanelet til skjermkortet ditt... Skru det av der først :thumbup:

 

 

Og hvordan komemr eg til kontrollpanelet til sjermkortet?Har Ati skjermkort viss det har noe og si.

Lenke til kommentar
vazufz3tztmmlonmgeiy.jpg

:whistle:

 

Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx

 

tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus

eller må man bare sette opp grafiken ? :p

Man må ikke ha DX 10 for å ødelegge ting... Det er bare på multiplayer...

 

så hus kan kun ødelegges i multiplayer?

Lenke til kommentar
AA hos meg funker ikkje :S

Tar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off :(

kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå.

kan det fikses?

 

dette skjer hvis du har AA på i kontrollpanelet til skjermkortet ditt... Skru det av der først :thumbup:

 

 

Og hvordan komemr eg til kontrollpanelet til sjermkortet?Har Ati skjermkort viss det har noe og si.

 

Du må da laste ned Catalyst Control Center hvis du ikke har det... Når du har gjort dette går du inn på det og skrur av AA og AF... Siden du ikke visste hvordan man gjorde dette regner jeg egentlig ikke med at dette er problemet ditt, hvordan kan du da ha skiftet på det liksom?

 

vazufz3tztmmlonmgeiy.jpg

:whistle:

 

Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx

 

tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus

eller må man bare sette opp grafiken ? :p

Man må ikke ha DX 10 for å ødelegge ting... Det er bare på multiplayer...

 

så hus kan kun ødelegges i multiplayer?

 

Nei, så vidt jeg har skjønt er det omvendt... Dette er bare i dx9... I dx10 funker alt :grin:

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar
Very High 1024x768 bilde av stranden i begynnelsen

PS! Jeg klarte med 8800GTS 320 og x2 4600+ å kjøre crysis på 1024x768 med full AA og alt på very high! Ser ikke hvorfor andre syter så mye med at det crysis krever så mye!

 

Kødder du nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...