Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nettopp ferdig med utdannelse og ingen planer i nær fremtid, bare å sende melding, hvem som helst, om dere vil prate. Har erfaring med _livet_, eksistensiell meningsløshet, kjærlighetssorg, psykisk funksjonshemning i nær familie, familietrøbbel, selvmordstanker, medisin, helsevesenet, utdanning, etc. Men også, om du bare trenger en venn, noen å prate med, gi en lyd.

:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg trenger noen å snakke med. Handler om sorg, savn, depresjon, meningsløshet, da jeg har opplevd svært mye de siste årene. Gjerne send meg en melding, trenger å få luftet tankene

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en "venn" jeg kan snakke med over nett. Jeg er mye ensom, og går igjennom en vanskelig periode i livet. Jeg er 22 år gammel gutt. 

Enkelte tar sikkert dette litt galt, men jeg trives av en eller annen grunn bedre i vennskap med jenter enn gutter. Lettere å åpne seg for jenter.. 

Post her, så sender jeg pm

Anonymous poster hash: 797e1...0ce
Skrevet

Trenger en seriøs og forståelsesfull jente/gutt å snakke med om jobbproblemer, psykiske utfordringer, forhold og kontaktskaping. Kan selv være en ressurs, som en introvert tenketank.

Gutt 21.

Skrevet

Jeg har mye ledigtid i sommer hvis noen føler behovet for en lytter, samtalepartner eller bare ønsker å lufte tankene. :) Det kan være temaer som for eksempel ensomhet, depresjon, angst, spiseforstyrrelser, andre psykiske utfordringer eller lidelser, kjærlighetssorg og sosiale utfordringer. Send PM! Jeg er forresten en jente. 

• Liker 1
Skrevet

Hei

Har nettopp begått en STOR tabbe i forhold til min jente. Hun elsker meg, men klarer ikke å ha det sånn som hun har det om dagen. Slik at hun for noen minutter siden ville slå opp med meg. Hvis det er noen snille sjeler der ute som ville tatt seg det bryderiet å snakke litt med meg ville jeg satt enormt stor pris på det :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje litt sent for deg over meg her, men hvis noen trenger en hjelpende hånd, stiller jeg gjerne opp. Erfaring fra vanskelige forhold, angst, depresjoner og slike ting. 

Er på skype : Khazanet

Skrevet

Jeg stiller med glede opp for hvem enn som trenger noen å snakke med. Bare å sende meg en melding om noen her føler for det, hører gjerne på.

• Liker 1
Skrevet

Ser at jeg har litt tid utover frem til 16 august iallefall. Gjerne ta kontakt 41228214 eller på skype andysowhat. Er som oftest glad og tuller en del, selv om det er seriøse problemer. Men jeg skal love at du får et seriøst svar når jeg får tenkt meg om litt :)

Skrevet

Hvis du trenger noen å prate med så kan du legge meg til på skype: Ardenus81

Bare husk å skrive hvor du la meg til, så jeg ikke tror det er spam. :)

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...