Gå til innhold

Hvorfor røyker folk ?(Hasj)?


Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller!

 

@ Skarstad du må nok sette deg ned å lese en god bok om harsjen, før du kan utale deg! du har Zero peiling!

Jeg har ikk sagt et ord om hvor farlig verken alkohol eller hasj er. Alt jeg sa var at det er ikke sikkert det er sunt. Det får da være måte på ...

 

Vel, om du er høy på hasj nå kan vi hvert fall tilbakevise din påstand om at "Hasj Styrker hjerne seller".

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Men hvis alkohol dreper hjerneceller og hasj styrker dem, hvorfor er det så få som røyker hasj og så mange som drikker? Lol, sier vel seg selv at hasj ikke kan styrke hjerneceller?

Det er vel pga at folk syns hasj er værre siden det er ett narkotisk stoff, + man får straff får det :S Men det gjør du jo hvis du blir tatt i å drikke å du er under 18!! Gjør man ikke det da? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hasj kan gjøre deg rolig, avslappet, lattermild og

sløv. I tillegg kan det endre tidsoppfattelsen og sanseinntrykk.

Man kan bli kvalm, svimmel og tørr i

munnen. Hjertet slår raskere og øynene blir røde.

Noen får psykiske reaksjoner som angst, panikk,

forfølgelsesvanvidd og hallusinasjoner.

 

Der er vel hoveddelen av det, utenom de som røyker fordi det er "coolt".

 

hallusinasjoner kan man ikke få av hasj, marihuana..

 

angst og panikk er det også dårlig med...

man kan sikkert få det i en viss grad men da må man ha en smule av det fra før...

 

hvis man spørr hvorfor folk røyker hasj..

hvorfor drikker folk alkohol?

det er så og si det samme..

 

det er masse hasj kan hjelpe mot, for medisinske grunner..

det samme kan man ikke si om alkohol..

har du hørt om noen som har død av hasj?

 

er det noe i det heletatt som kan "styrke" hjerneceller?

det er farlig og spise for mye brokkoli, det er farlig og røyke for mye hasj.

men en joint av og til er ikke farlig, ikke alkohol heller,

det må mengder til for og merkbart skade...

Lenke til kommentar
Hasj kan gjøre deg rolig, avslappet, lattermild og

sløv. I tillegg kan det endre tidsoppfattelsen og sanseinntrykk.

Man kan bli kvalm, svimmel og tørr i

munnen. Hjertet slår raskere og øynene blir røde.

Noen får psykiske reaksjoner som angst, panikk,

forfølgelsesvanvidd og hallusinasjoner.

 

Der er vel hoveddelen av det, utenom de som røyker fordi det er "coolt".

 

hallusinasjoner kan man ikke få av hasj, marihuana..

 

angst og panikk er det også dårlig med...

man kan sikkert få det i en viss grad men da må man ha en smule av det fra før...

 

hvis man spørr hvorfor folk røyker hasj..

hvorfor drikker folk alkohol?

det er så og si det samme..

 

det er masse hasj kan hjelpe mot, for medisinske grunner..

det samme kan man ikke si om alkohol..

har du hørt om noen som har død av hasj?

 

er det noe i det heletatt som kan "styrke" hjerneceller?

det er farlig og spise for mye brokkoli, det er farlig og røyke for mye hasj.

men en joint av og til er ikke farlig, ikke alkohol heller,

det må mengder til for og merkbart skade...

Sant, Sant

Lenke til kommentar

Dere må slutte å si at maruana er dop.. Professorer i USA sier maruana er en Urt

 

skal se om jeg finner noe bevis.. men det er ikke sikkert.. har sett flere filmer som er laget av professorer, osm forklarer at maruana ikke er skadelig, altså en dukumentar, navn på dissen filmene vet jeg ikke fordi jeg ikke er en eier av den sånn film, jeg har ALDRI prøvd harsj og skal ALDRI prøve heller! men jeg er så lei av folk som ikke har peiling på hva dem snakker om. hvor ser du at det står at hasj er SÅÅ skadelig?

Lenke til kommentar

Mange uten egen erfaring som faktisk uttaler seg her..

Alkohol dreper hjerneceller og ødelegger indre organer.

Cannabis ødelegger hjerneceller sakte men sikkert..Du blir sløvete,tankeprosessen blir sløvere.

Og du ender opp med angst,dreprisjoner og det er faktisk mange andre ting du vil slite med i løpet av dine eldre dager.

Jeg har selv røykt i mange år..Ikke nå lenger. Og jeg sliter faktisk med angst,deprisjoner.

 

Ja hasj,cannabis brukes som legemiddel i noen få land..Men det er MODERATE mengder og skal kun brukes i korte perioder..

 

Så ikke uttaler dere om ting dere ikke har erfaring med..tsssh

 

Dråpen som fikk meg til å tenke meg om var en gang jeg røyke svart cannabis som gikk rett i toppen på meg og fikk et angst anfall som gjorde at jeg holdte på å hoppe ut igjennom et vindu. Det var dropen..Heldigvis så klarte jeg å komme meg vekk fra dopen og det miljøet.

 

Er det noe som kan ødelegge hjernen din..Og fort er sniffing..

Hold dere langt unna sånt.

 

Mange av de jeg røykte med er faktisk sprøytenarkomaner eller dau..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Mange uten egen erfaring som faktisk uttaler seg her..

Alkohol dreper hjerneceller og ødelegger indre organer.

Cannabis ødelegger hjerneceller sakte men sikkert..Du blir sløvete,tankeprosessen blir sløvere.

Og du ender opp med angst,dreprisjoner og det er faktisk mange andre ting du vil slite med i løpet av dine eldre dager.

Jeg har selv røykt i mange år..Ikke nå lenger. Og jeg sliter faktisk med angst,deprisjoner.

 

Ja hasj,cannabis brukes som legemiddel i noen få land..Men det er MODERATE mengder og skal kun brukes i korte perioder..

 

Så ikke uttaler dere om ting dere ikke har erfaring med..tsssh

 

 

Forskjellen på her i norge og i land som den faktsik bruker det som medisien er denne moderate mengden. i norge PØSER man på, og røyker seg så stein at man står å spyr etter på. men i land der det er medisinsk tar den små mengder! skjønner jo godt at man kaller det dop når man tar så mye som her i norge!

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller!

 

Hasj Styrker hjerne seller.

 

Alcohol Dreper hjerne seller!

 

Hasj bedøver de svake hjernecellene og får de til å leve lenger (omtrent som en respirator for mennesker), mens alkohol dreper de. Utrolige nok er det faktsik bedre at de dør, for hjernen fungerer omtrent som en bøffelflokk (ikke på alle måter da selvfølgelig :p ), og jobber aldri fortere en den svakeste cellen. derfor er det dumt å forlenge livet ti ldisse ved bruk av feks hasj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...