Gå til innhold

Ebgames med tilbud på 360!


FedoraHelper

Anbefalte innlegg

Må si jeg blir litt "olm" av å lese dette. Maset i over 3 uker om å få bli satt opp på venteliste for elite, men de nektet. Tilbudet skulle gjelde ut oktober. Må si at intrykket jeg hadde av EB Games tidligere, som ikke var noe spesielt godt er blitt mye verre og så begynner de på nytt med dette idiotiet der. Greit nok "safer" de med å la folk "velge" mellom ulike typer. Tenker det ikke går lang tid før valget blir begrenset til "gammel bråkebøtte" premium som ingen lenger vil ha p.g.a. utdatert SKU som ikke lenger produseres. At de ikke lærer! Skulle ønske flere SERIØSE butikker started med bytteordninger.

 

Så hva er galt med dette byttetilbudet?

Som du ser gjelder det ALLE utgavene av 360 som er tilgjenglige.

Skjønner at folk som har bestilt Elite`n er irriterte over at de enda ikke har kommet men når Microsoft ikke klarer å levere maskiner er det lite EB kan gjøre.

Som nevnt i en annen tråd kan dem som står på Elite listen istede velge Halo3 utgaven av 360 i bytte deal`en om man ikke ønsker å vente på neste levering.

Flere seriøse butikker starter med bytteordninger?!

Kan du gi meg eksempler på butikker som tar spill mer seriøst enn oss? Er jo nettopp vår seriøsitet som gjør at vi tilbyr kunder ordninger hvor de kan levere inn sine gamle spill.

 

Da må jeg ha vært ekstremt uheldig med dem jeg har snakket med. Det skulle ikke være noe problem å sette seg opp på listen for elites så jeg kjøpte noen spill for å bytte senere. Noen DAGER etterpå nekter de å sette meg opp på listen så nå sitter jeg med spill som jeg ikke egentlig vil ha noe jeg synes de kunne informert om før jeg kjøpte spillene. Hadde ikke hatt noe i mot å ventet til påske for å få elite til det tilbudet. Det blir vanskelig når EB Games "setter tilbudet på pause" som han sa lenge før tilbudet var utgått så tilgi meg om jeg ikke er helt fornøyd med butikken.

 

Vi har aldri satt tilbudet på pause så du har nok vært uheldig med din ekspeditør er jeg redd.

Eneste vi har gjort er å gi beskjed til våre kunder at vi ikke kan garantere en maskin før jul siden vi ikke vet når MC har nok maskiner til oss.

Så vidt jeg husker varer dette tilbudet ut oktober så du har vel fortsatt muligheten.

Gå tilbake til din butikk å be dem undersøke med sin sjef hva som er ståa per idag så løser det seg nok.

 

På tilbudet nevnt i første post får du faktisk over 1700 kroner for din gamle ps2 og 5 spill og det er i mine øyne et sinnsykt bra tilbud!

 

Noen som vet om de kan ta inn en Xbox(1) i det tilbudet her? Har en venn med en gammel Xbox og 27(!) spill til den. Noen lignende tilbud for ham? Han har veldig lyst på en 360! ;)

 

Når Xbox360 kom på markede hadde vi et lignende tilbud hvor man kunne bytte inn vanlig Xbox og Xboxspill.

Det resulterte i opp mot 100 brukte Xbox`er i våre butikker så tviler vel på at det kommer noe nytt tilbud mot den maskinen dessverre...

Han kan jo uansett bytte inn maskinen og spillene men får nok dessverre veldig lite for dem siden maskinen er utgått.

 

Lurer selv på hva ebgames gjør med alle konsollene dem tar inn? Noen som vet??

 

Siden vi også selger brukt blir de lagt ut for salg. Om de selger er noe annet ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det råder ingen tvil om at bytteordningene er fantastisk bra, men om du går på EB Games nå så ser du at siden med bytteordning for premium til elite er offline, og jeg har ringt flere ganger. Eneste svar jeg får er at kampanjen er stoppet, og eneste løsming han kunne komme på var om det kanskje kunne gjenopptas neste år når de hadde flere konsoller. Hadde jeg gått i anskaffelse av PS3 så hadde jeg bytta PS2'en med en gang, men jeg har ikke det og jeg har allerede en xbox med drev som vekker naboene.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
har arcade xboxen hdmi?

 

Den har HDMI-utgang ja.

 

"The Xbox 360 Arcade[15], priced at US$279.99[16], is replacement for the "Xbox 360 Core".[17] It was publicly revealed (though it was available in stores far earlier[18]) by Microsoft's president of Entertainment Devices devision Robbie Bach to the Financial Times on October 18, 2007.[16], and officially announced on October 22nd, 2007.[19] It includes a Wireless Controller, 256 MB Memory Unit, Composite AV Cable, HDMI output, and 5 Xbox Live Arcade titles.[22] The five arcade titles: Boom Boom Rocket, Feeding Frenzy, Luxor 2, Pac-Man Championship Edition. and UNO, are bundled in a single disk, which also includes a "Welcome Video", and several game trailers and demos."

 

Wikipedia FTW

Lenke til kommentar
Det er ikke no spesiellt bra deal egentlig... Solgte nettop ps2 maskina mi med 2 originale spill og noe tilbehør for godt over 200kr så da ja.. hehe husk at man har finn og qxl folkens :D

 

200 har vel ikke akkurat noe å skryte av ;-)

Regner med at du mener 2000, i så fall har din kjøper overbetalt fryktelig! En ny maskin koster jo 1200 kr og to nye spill får mann til 800kr

Altså har han betalt samme pris som ny?!

Lenke til kommentar
HMM min PS2 er chippa. er det noen hindring?

Lurer på det samme, hadde tenkt å fjerne chippen, men da jeg åpnet opp maskinen så jeg att modchippen var loddet til 10-20 punkter på hovedkortet så jeg lot den være :thumbup:.

Tviler veldig sterkt på at de sjekker dette, uansett så vil det jo bare være en hyggelig overaskelse hvis noen kjøper den brukt av dem. Tviler sterkt på at noen vil klage på att maskinen spiller backups.

 

Kanskje det er microsoft som står bak dette tilbudet, mulig de vil ha bort så mange PS2'er fra markedet som mulig :!:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...