Gå til innhold

Ebgames med tilbud på 360!


FedoraHelper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der skal jeg gjøre, så det akkurat sjøl !! Skal ned på EBGAMES I MORGEN eller til Onsdag eller fredag !! Må få noen penger først!!

 

Edit: Jeg har den lille Playstatation2 det gjør ikke no vel??

Er det det samme hvilke spill eller??

 

Alle spill unntatt EA Sports-titler fra 01, 02, 03 og 04 står det med små bokstaver nederst i annonsen.

Lenke til kommentar
Bor i trondheim, hva skal jeg gjøre for og få levert inn ps2 og 5 spill?

Sende de nedover med posten, eller må jeg ta toget og gå fysisk bort til butikken å levere inn konsollen og spillene?

 

Du må nok levere de der, for de må sjekke om det fungerer og de trenger underskriften din..

Lenke til kommentar
Hvis jeg har 10-15 spill pluss to Singstarmikrofoner, nettverksadapter og en ps2, får jeg xboxen billigere da, eller tar dere bare inn maks 5 spill? I hvor god stand må ps2en være? Må dere ha med kontroll og memory card?

jeg fikk 1000 kr for 35 spill memorycard trenger du ikke men kontroll trur jeg du må ha nettverkst adapter vet jeg ikke om du får nor for dessverre

Lenke til kommentar
Hvis jeg har 10-15 spill pluss to Singstarmikrofoner, nettverksadapter og en ps2, får jeg xboxen billigere da, eller tar dere bare inn maks 5 spill? I hvor god stand må ps2en være? Må dere ha med kontroll og memory card?

 

Det som skal være med er ledninger, orginal kontroller og en ps2 som virker og garanti merket fortsatt inntakt.

Du kan bytte inn så mange spill du vil, utover de 5 spillene som trengs i denne dealen bruker du resten til å betale på resten av prisen.

Nettverksadapteren er det ingen innbytte verdi på dessverre..

Innbytte prisene på de øvrige ps2 spillene dine vil variere etter hvor gamle de er og hva dem koster idag.

Alt ifra 5kr til 250kr får man for ps2 spill.

Endret av Spillorakelet
Lenke til kommentar
Hmm.. jeg gjorde det i dag, bytta!! må si at playstation3 er mye bedre ;D jeg har begge nå ! xboxen bråker noe jævlig, så er det nie med pal 50 og 60! Jeg kan bare bruke 50 på tv min så da virka ikke 60 så da virka ikke det spilleet :S haha

Så må man jo kjøpe alt utstyr

 

kjøpe alt utstyr?? hva tenker du på da?? lade kit eller trådløs nettverksadapter? synes ikke det er så mye man må kjøpe, jeg har hvertfall ikke trengt noe ekstra utstyr etter at jeg gjorde bytte dealen for halo3 special edition..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...