Gå til innhold

Ebgames med tilbud på 360!


FedoraHelper

Anbefalte innlegg

Tenkte å anbefale dette til kompisen min, men så husket jeg hvilke erfaringer jeg har hatt med denne butikken tidligere.

 

NULL kundevennlighet, ansatte står heller å snakker med kompiser bak kassen istedenfor å spørre meg om jeg vil ha hjelp.

Utrolige priser, rundt 500 kroner for et brukt spill.

 

De få gangene jeg har handlet der har jeg fått oppripete spill, som ikke fungerer i det heletatt. Snakker da om spill som har blitt ødelagt at Xboxen, med en stor rundt ripe over hele overfalten på discen.

 

Jeg vil aldri handle i denne butikken lenger, jeg vil heller ikke anbefale andre å handle her. Da drar jeg heller til overprisede Spaceworld, der har de hvertfall bra service.

 

Edit: Dette var hos Game, og ikke EB Games, som er to forskjellige selskaper.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte å anbefale dette til kompisen min, men så husket jeg hvilke erfaringer jeg har hatt med denne butikken tidligere.

 

NULL kundevennlighet, ansatte står heller å snakker med kompiser bak kassen istedenfor å spørre meg om jeg vil ha hjelp.

Utrolige priser, rundt 500 kroner for et brukt spill.

 

De få gangene jeg har handlet der har jeg fått oppripete spill, som ikke fungerer i det heletatt. Snakker da om spill som har blitt ødelagt at Xboxen, med en stor rundt ripe over hele overfalten på discen.

 

Jeg vil aldri handle i denne butikken lenger, jeg vil heller ikke anbefale andre å handle her. Da drar jeg heller til overprisede Spaceworld, der har de hvertfall bra service.

 

Trist du har hatt dårlige erfaringer med din butikk. Som i de fleste kjeder/butikker finnes det dårlige ansatte som ikke gjør jobben deres, sånn har det sikkert vært hos oss også.

Det har vært endel utbytting av ansatte i flere EB butikker så kanskje butikken du har hatt så dårlig erfaring med nå har forbedret seg?

 

Selv kjenner jeg meg hvertfall ikke igjen av din beskrivelse. Hos oss står kundene i hovefokus og vi strekker oss veldig langt for å gjøre kundene våre tilfreds.

 

Prisene på bruktspill blir stadig diskutert, nye titler som har veil utsaglspris på 649,- nye kan fort koste rundt 500kr brukte.

Husk dette er spill som nylig har hatt release og dem som bytter dem inn får opptil 400kr for dem.

EB Games skal jo også tjene penger på de brukte spillene de selger...

Lenke til kommentar
Spillorakelet det virker som du jobber i ebgames, hvor blir det av Elite konsollene da ? Har stått som nr 7 på lista helt siden slutten av august i Oslo. (!)

 

Som jeg har nevnt tidligere venter vi på Elite fra Microsoft.

Det skal komme et ukjent antall inn før jul engang men akkurat når vites ikke.

Eb Games kommer til å ringe så fort de har maskiner tilgjenlige..

 

Til deg som klager på servicen du fikk i en EB Gamesbutikk:

 

Siden dette var i Trondheim og EB Games ikke har noen butikk der oppe så var det nok Game du var innom.

Dette er en halt annen kjede og deres service har ingenting med EB Games sin ;-)

 

Game/Spiderman - EB Games/GameStop er to forskjellige kjeder.

Lenke til kommentar

Ganske frustrerende egentlig. Kjøpte 4 spill hos EB for å muligens bytte de når elite-tilbudet startet. Spurte om det var mulig. Jada det gikk greit. par uker senere, greit nok EB mangler elites, men nå nekter fyren i kassa å sette meg opp på lista som en EB ansatt tidligere hadde sagt ikke var noe problem. Litt kjipt når du har brukt mange tusen i butikken der tidligere så lyver de deg opp i trynet. Når jeg fikk box'en var ikke viktig en gang, men nei. Tidlig i oktober begynte jeg å ringe et par ganger i uka, men fikk bare til svar at tilbudet var "satt på pause." Nå er tilbudet fjernet. Tviler på at jeg bare har vert uheldig å møte på feil person tjue ganger...

Lenke til kommentar
Ganske frustrerende egentlig. Kjøpte 4 spill hos EB for å muligens bytte de når elite-tilbudet startet. Spurte om det var mulig. Jada det gikk greit. par uker senere, greit nok EB mangler elites, men nå nekter fyren i kassa å sette meg opp på lista som en EB ansatt tidligere hadde sagt ikke var noe problem. Litt kjipt når du har brukt mange tusen i butikken der tidligere så lyver de deg opp i trynet. Når jeg fikk box'en var ikke viktig en gang, men nei. Tidlig i oktober begynte jeg å ringe et par ganger i uka, men fikk bare til svar at tilbudet var "satt på pause." Nå er tilbudet fjernet. Tviler på at jeg bare har vert uheldig å møte på feil person tjue ganger...

 

Jeg prøvde også å sette meg opp på liste men de sa tilbudet var fjernet. Jeg sa at selv om man sletter en fil slik at den ikke vises på nettet lenger så betyr ikke det at tilbudet ikke gjelder siden det stod klart og tydelig at tilbudet gjaldt til 31.10.07. Jenta jeg snakket meg henviste meg da til hovedkontoret. Men jeg orket ikke forfølge saken.

Endret av perkforr
Lenke til kommentar

Jeg har sluttet konsekvent å handle hos EB Games etter denne saken med innbytte til ELITE. Et enormt pr-jippo for å skaffe seg mange kunder innom butikkene sine. Jeg kan ikke under noen omstendigheter godta noen unnskyldning om at EB Games ikke hadde forventet en så stor pågang osv. Dette var jo et kanontilbud til alle som har xbox360. EB Games visste at det kom til å bli leveringsproblemer! Tenk på hvor mange som har vandret inn og ut av butikkene mens denne kampanjen pågikk, samt at det sikkert er mange som er innom og spør etter Elite maskinene som de har stått på venteliste i flere måneder for? Noen av disse handler med seg ett spill eller to når de først er der.

Lenke til kommentar
Jeg har sluttet konsekvent å handle hos EB Games etter denne saken med innbytte til ELITE. Et enormt pr-jippo for å skaffe seg mange kunder innom butikkene sine. Jeg kan ikke under noen omstendigheter godta noen unnskyldning om at EB Games ikke hadde forventet en så stor pågang osv. Dette var jo et kanontilbud til alle som har xbox360. EB Games visste at det kom til å bli leveringsproblemer! Tenk på hvor mange som har vandret inn og ut av butikkene mens denne kampanjen pågikk, samt at det sikkert er mange som er innom og spør etter Elite maskinene som de har stått på venteliste i flere måneder for? Noen av disse handler med seg ett spill eller to når de først er der.

 

Du kan jo tro hva du vil men at dette er et "pr-jippo" er noe av det dummeste jeg har hørt!

EB Games har lignende inbyttetilbud som Elite tilbudet til stadighet.

F.eks hadde de et den gangen 360 kom ut hvor du kunne bytte inn din gamle Xbox+ et visst antall spill å få en 360 for xxxxkr

Samme tilbudet var også når PS# hadde release og et lignende tilbud startet idag hvor du kan bytte inn din ps2 og 5 spill for så kjøpe en valgfri Xbox360 med over 1700 i prisavslag. (husker ikke akkurat beløpet)

Hvorfor skulle EB Games denne ene gangen kjøre en "pr-jippo" i Elite byttedealen?!

Problemet er at Microsoft ikke klarte å levere nok maskiner til EB Games av typen Elite og dermed har denne floken oppstått.

 

Tilbudet gjaldt for alle som bestilte før 31 oktober, dessverre har noen butikker missforstått beskjeder og satt tilbudet på pause.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...