Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg skal gå og spille litt selv nå, men husk: Spillet forandrer seg utrolig fort fra "Normal" til "Advanced".

 

Det kommer flere zombier, de slår hardere, tåler mer, og friendly fire straffen blir merkverdig større.

Så prøv spillet en stund før du eventuelt avfeier det :)

 

Kos deg!

 

 

Edit: Merk, den største merkverdige "feilen" i Left4Dead MP er at man ikke kan søke etter matcher som et party, man må starte en egen lobby og vente på flere spillere, foruten det funker MP ganske godt for min del.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Greit, greit, kjenner gruppepresset! L4D iløpet av helgen! Sånn blir det!

 

 

Brrrrra!

Flere nordmenn å spille med er bare et pluss.

 

Hallelujah! Jeg er frelst og Left 4 Dead er min frelsers far! Hyll!

 

Hehe, noe den samme reaksjonen jeg fikk etter de første rundene, spilte jo demoen kanskje 20 ganger eller noe før jeg kjøpte spillet på releasedato :)

Lenke til kommentar
Både la deg til og spilte med deg og Snurreleif i går.

Var ganske trøtt så holdt mye kjeft :p

 

 

Holdt mye kjeft selv egentlig i forskjell til hvor mye jeg pleier å preike, men var vel egentlig med bare for å få spilt med noen nye også, litt smådritt at alle bestemte seg for å dø før de gikk inn i escape-vehicle :whistle:

 

Blir man ikke fort lei L4D? Kan jo like godt spille Zombie-mode på CS . tongue.gif eller COD.

 

Man kan vel trygt si at L4D er noe ganske annet enn en mod, og det merkes.

Lenke til kommentar
Holdt mye kjeft selv egentlig i forskjell til hvor mye jeg pleier å preike, men var vel egentlig med bare for å få spilt med noen nye også, litt smådritt at alle bestemte seg for å dø før de gikk inn i escape-vehicle :whistle:

Ja jeg husker at jeg var på vei inn i bilen og var 2 meter unna da jeg plutselig ble slengt 10 meter til siden av en tank ^^,

Lenke til kommentar

Har vært innom tre elkjøper og to GameStop, men ikke funnet L4D til under 599,- noen plass, og jeg syns det er litt stivt for et MP-only spill. (Ja, jeg vet man kan spille alene, men det er bare en tristere versjon av MP

n.. :p) Men har kjøpt Orange Box til pc for 50,-, da! Rett ved Nordbyen i Sandefjord. De hadde hauger igjen! :)

Lenke til kommentar

OMFG! Nice special edition! Eneste jeg aldri har likt med sånne pakker er at det aldri følger med ett "vanlig" cover som kan stå i hylla sammen med de andre spillene uten at det er rart ut. Halo 3 hadde ett vanlig cover inne i hjelmen som fulgte med <3

 

Jeg bestilte sakane på playx.no. Ganske nice priser der for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...