Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert om ungen din røyka hasj?


Anbefalte innlegg

Trur du han møter opp stein på eit intervju, og når dei spør "Kva gjer du på fritida" svarar han "Nei, eg lik no å røyke hasj i blant!"?

nei,men dersom arbeidsgiveR finner ut av det så er det rett ut.

 

er ikke alkohol nok rus for dere folkens?

 

Av alkohol får man er rus som jeg må si ikke er kjempegøy å ha når du kommer hjem fra skole/jobb og bare har lyst til å kicke bak i sofaen. Hasj derimot får man en avslappende følelse av, og føler seg tilpass. Man blir glad og følelsen av slitsomhet blir egentlig bare borte og du kan slappe av ordentlig. Hvorfor er denne så mye verre enn alkohol? kan NOEN si meg det? WHY?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
samma for meg folkens...........nå gir jeg meg............dere kan røyke så mye dere vil,men ikke bli forfjamset dersom dette tilsynelatende uskyldige stoffet fører til probleMer.

 

Finally, du forstod det var på tide, ja?

Kommer nok ikke til å føre til problemer med meg ettersom jeg har holdt på såpass lenge at jeg/andre folk rundt meg hadde merka noen forandring.

Er det noen andre enn meg som har lagt merke til den stadig voksende følelsen av at SLIguy tror han er bedre enn andre som poster innlegg på denne tråden?:p

Lenke til kommentar
Trur du han møter opp stein på eit intervju, og når dei spør "Kva gjer du på fritida" svarar han "Nei, eg lik no å røyke hasj i blant!"?

nei,men dersom arbeidsgiveR finner ut av det så er det rett ut.

 

er ikke alkohol nok rus for dere folkens?

 

Av alkohol får man er rus som jeg må si ikke er kjempegøy å ha når du kommer hjem fra skole/jobb og bare har lyst til å kicke bak i sofaen. Hasj derimot får man en avslappende følelse av, og føler seg tilpass. Man blir glad og følelsen av slitsomhet blir egentlig bare borte og du kan slappe av ordentlig. Hvorfor er denne så mye verre enn alkohol? kan NOEN si meg det? WHY?

det stoffet kan føre til tunge depresjoner blant annet. familien er leger og sa dette til meg i ung alder for å forhindre at jeg skulle være dum å begynne å teste ut. Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

med sex i ung alder meNer jeg at jeg ikke vil se dattera på 14 skal ha sex med en forbanna gjøk fra snekkerlinja som er 18 år. når det gjelder hasj så kan hun/han gleMme det. jeg gir langt faen i om du prøver å gi hsaj et godt rykte når det ikke trenger det. det er vel en grunn til at hasj ikke er lovlig i norge eller hva? på universitetet kan du ikke sitte å ta deg en blås for å si det sånn.

 

2-3 ganger i uka?.............hva for slags samfunnstaper er du egentlig? slutt med det først som sist!!!!!

 

Kunne ikke blit mer enig SLIguy.. disse taperne som synes hasjrøyking er helt ok.

 

Hadde sønnen begynt med hasj hadde jeg virkelig blitt lei meg. Først hadde jeg begynt å lure hva jeg egentlig hadde gjort galt med han.

 

Som andre har nevnt tidligere her; dere regner hasj som helt ok, i likhet med øl, kaffe osv. Etter min mening, helt på trynet. Jeg og gamle bestevennen er ikke venner lengre av den enkle grunn at han ville prøve hasj sammen med noen stygginger. Uansett om det prøves en gang, og fordi det er "spennende" eller "interessant" osv. er bare leit. Hasj er leit, en uting som er til for narkomane junkies.

fuck u ppl!

Lenke til kommentar
19 prosent av unge voksne i Oslo-området sier at de har brukt det narkotiske stoffet det siste året, og hele 48 prosent har prøvdt hasj før de blir tretti.

 

På landsbasis har en av tre unge ved minst en anledning brukt hasj.

 

De som kjøper hasj er ofte ressurssterke, etniske nordmenn. Sosiologiprofessor Willy Pedersen sier at kjøperene er alt fra advokater til håndverkere og studenter.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.1488553

 

For ikke å snakke om alle som faktisk er for en legalisering, men som ikke bruker hasj selv. Det var da merkelig hvor mange du mener ikke er normalt oppegående.

Lenke til kommentar
19 prosent av unge voksne i Oslo-området sier at de har brukt det narkotiske stoffet det siste året, og hele 48 prosent har prøvdt hasj før de blir tretti.

 

På landsbasis har en av tre unge ved minst en anledning brukt hasj.

 

De som kjøper hasj er ofte ressurssterke, etniske nordmenn. Sosiologiprofessor Willy Pedersen sier at kjøperene er alt fra advokater til håndverkere og studenter.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.1488553

 

For ikke å snakke om alle som faktisk er for en legalisering, men som ikke bruker hasj selv. Det var da merkelig hvor mange du mener ikke er normalt oppegående.

dersom du er advokat og bruker hasj..........ja,da er du bare dum rett og slett. da satser du hele karrieren din på en røyk.

 

absolutt siste innlegg fra meg i denne saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...