Gå til innhold

Kjæresten og jeg ønsker å finne et spill vi kan spille sammen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diablo 2 :) Du er paladin og hun er amazon...Snakk om romantikk :D

ahaha eid :D hva med barbar og amazon`? fetish :p

kunne jo først anbefale f.eks. diablo 2, greit RPG som krever lite, (og da mener jeg LITE) hardware.

du kunne jo skrive litt mer om åssen type dere vil ha utenom ren FPS...

Skrevet
hellgate london er kan være litt voldelig vil jeg tro, men det burde være et spill som passer kriteriene deres

Rettere sagt, det er alt for lite voldelig.

Hva i alle huleste dager får deg til å si at Hellgate er voldelig? Det er neppe veldig voldelig.

Skrevet
Hvordan kan det være for lite voldelig? Hele spillet handler jo om å slakte enorme horder av demoner. :D

Voldelig? Doom 1 er faktisk på samme nivå der, om ikke skumlere og voldeligere enn Hellgate London. Det at man slakter demoner med magi/sverd/rifler gjør ikke saken mer realistisk o_O

Skrevet (endret)

@ Bruktbilen:

Så dere har altså fasiten på hva alle verdens mennesker mener er skummelt og ikke? Dere mener at Odd på 70 og Geir på 5 har frykt for de samme tingene?

@ Neppe:

Samme som til han over; du er vel ingen Guru innen hva som er voldelig og ikke? Alle har forskjellige meninger..

OT: Ultima Online er vel kanskje det beste MMORPG for de som fortsatt vil holde på forholdet sitt :)

Endret av elf_man
Skrevet

Vil annbefale et ganske nytt MMORPG som heter Fiesta! Veldig søt grafikk og ligner garantert ikke på WoW. Grunnen til at annbefaler det er at søstra mi spiller det HELE tiden nå og hun spiller aldri noe ellers. Uansett så er det veldig gøy og man trenger ikke dedikere timevis med spilling for å komme videre sånn som man må med veldig mange andre spill i samme sjanger. De som har laga det kaller det et casual-gamer-MMORPG.

Og det er selvfølgelig free 2 play forever :)

Skrevet
A-a, også er det amper stemning. Jeg velger å lyse opp med å si The Sims 2, NÅR dere er hos hverandre. En slager uten like! :)

Kanskje ikke så bra lenger det jeg kommer til og si, men er det ikke noe som heter The Sims online og? Det er jo kanskje noe :D Eller hva med Garry's Mod på en RPG server? Ganske koslig der, men det er mange sutre unger og dmere da... Men de får betale de altså :p

Skrevet
@ Bruktbilen:

Så dere har altså fasiten på hva alle verdens mennesker mener er skummelt og ikke? Dere mener at Odd på 70 og Geir på 5 har frykt for de samme tingene?

@ Neppe:

Samme som til han over; du er vel ingen Guru innen hva som er voldelig og ikke? Alle har forskjellige meninger..

Og både jeg og bruktbilen har lov å ytre våre meninger ;)

Skrevet (endret)

Jeg mener det er voldelig.. Men bryr jeg meg? Nei :D

Men det kan det hende trådstarter og kjæresten gjør! Har du tenkt på det?

Hoder ruller på det spillet om man er blademaster..

Vold=

1 makt, herredømme ha noen i sin v- / dra fanden i v- dra langt bort / gi seg lykken i v-

2 brutal bruk av fysisk makt, maktmisbruk bruke v- / øve v- mot noen / ta en kvinne med v- voldta / legge v- på seg tvinge seg

Det er etter en ordbok da, men jeg vil da tro at alt som omhandler brutal bruk av fysisk makt (i vårt tilfelle), blir sett på som vold. Men voldsnivå er en personssak

Endret av Petersk91
Skrevet

Baldurs gate 2: Et av de beste rollespillene som er laget, og veldig hyggelig å spille sammen.

System Shock 2: Forgjengeren til bioshock. Veldig veldig bra, bra historie, og ikke så skummelt om man er sammen om det.

Diablo2: nevnt tidligere i tråden.

Ellers har man jo rainbowsix serien og sånt som er morsomt å samarbeide i, men dette er vel temmelig rene skytespill, og de ønsket du ikke?

Neverwinter nights, i alle fall to er ikke så verst, men nwn2 stiller ganske stygge hwkrav.

Skrevet
Så var det dette med at det skulle være online da.

Jeg er ikke sikker på om det er meg du tenker på.

Om det ikke er det får du unnskylde at jeg forsvarer meg.

Uansett:

Jeg tolket "online spill" i åpningsinnlegget som at spillene må kunne spilles over internett, særlig med tanke på at det understrekes at mmorpger ikke er det han er ute etter. Alle spillene jeg har foreslått er det mulig å spille over internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...