Gå til innhold

Favoritt artister/grupper


Anbefalte innlegg

her er noen av mine favoritter:

Queen , Bond, Therion , Nightwish, Theatre of Tragedy, Sins of thy beloved, Within Temptation , The Cranberries , The Corrs , Mike oldfield , Jean michele jarre, Django Reinhard, B.B king , Frank Sinatra, glenn miller . det er flere , men kommer ikke på noen andre for øyeblikket. kom gjerne med dere favoritt artister/grupper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pink Floyd, Beatles, Bjørn Berge, Counting Crows, Foo Fighters, Garbage, GnR, Incubus, Jimi Hendrix, Joe Cocker, John Scotfield, Kaizers, Live (bandet altså), Machinae Supremacy, Metallica, Morten Abel, Nick Cave, Nirvana, Oasis, Pearl Jam, R.E.M, Santana, Soundgarden, Sting, Strawbs, Tenacious D, Locomotive, Woven Hand, for å ta et lite utdrag...

Lenke til kommentar

Ugress, M.R.I., Decomposed Subsonic, Mijk Van Dijk, House Of 909, Bjørn Torske, Palace of Pleasure, Infected Mushroom, Hallucinogen, Juno Reactor, Xenomorph, Biosphere, Dirk Diggler, Leftfield, noe Rammstein, Sternklang, Farmers Market, Eminem, Apoptygma Berzerk, Beck m.fl.

Lenke til kommentar

Skal vi se hva vi har i hyllene

 

[*]Smashing Pumpkins (litt diskuterer vi jo LarsC, men du liker jo Pumpkins, så da er du vel ålreit 8) )

[*]Foo Fighters (mangen FooFighers fans her, stilig, de er jo råfeit)

[*]Queens of the Stoneage

[*]Audioslave

[*]Motorpsycho

[*]Rage agains the Machine (kan vel ikke nevne Audioslave uten å nevne Rage)

[*]Tool

[*]Madrugada

[*]Limp Bizkit (de som startet det hele)

[*]Linkin Park (de som bare fulgte etter)

[*]Staind (osv.)

[*]Nickelback (osv osv.)

 

Hører vel på det meste innen pop, rock (alt hele veien til hardeste sorten) og NU metall

 

Ting jeg ikke hører på tyggispop, tecno, house... , black metall, og det meste av satanistmusikk.

 

edit: glemte å nevne at jeg ikke kan fordra danseband

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Pink Floyd er vel nr 1.

 

Ellers så liker jeg Iron Maiden, Metallica, Wyclef Jean, Eminem, og mye klassisk rock.

 

Anbefaler alle Metallicafans å teste ut Apocalyptica. De har lagd flere geniale covere av metallica. Forestill dere: 4 Finske Cellister som spiller heavy metal - det må jo bare bli bra :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...