MPC Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Er noko som feiler PC-en min trur eg. Det siste året har eg spilt css på fult grafikk (alt full, same med oppløsning) men igår begynte PC-en å hakke på css, FPS er nede på 30 og avogtil 20. Før det brukte dei å være på 60+. Har eg gjort noko på konsoll eller er det feil med cssen? bør eg reinstallere? trenger hjelp. er nesten umulig å spille med hakking. har prøvd å sette ned grafikken men det hakker fortsatt. :/ Nokon som har veit kva eg bør gjere?
Simen1 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 For tidlig bump fjernet og tråden er flyttet til riktig del av forumet.
Skagen Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Høres ut som det er en annen prosess som kjører i bakgrunnen som stjeler en masse CPU-tid. Når det begynner å hakke kan du prøve å alt-tabbe til Windows og trykker CTRL+ALT+DEL og se om det er noen andre prosesser enn CSS som bruker store deler av CPUen. Ellers vil nok de fleste som kommer til å svare i tråden din å be deg kjøre antivirus- og spyware-sjekk.
MPC Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 k, men før eg las det der sletta eg spillet og steam (skal reinstallere det) men om det hakker fortsatt skal eg gjere som du sa.
MPC Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 har fiksa det no fant ut at den nye updaten til batteri på bærbare gjor sann at grafikk kortet ikkje fikk nok strøm. etter eg avinstallerte det så fiksa problemet seg det her er updaten: http://support.microsoft.com/kb/918005 KB 918005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå