Gå til innhold

Demo av "Hellgate: London"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hørt noe om problemet, nå har vi like skjermkort, bare at du kjører 2 i sli hvor jeg bare har 1. Kanskje HGL har problemer med SLI og AA?

 

Som nevnt så prøvde jeg spillet båd med og uten SLI aktivert, så tror ikke det er det som er problemet. Jeg skal ha alt av de nyeste driverne etc, så syntes det er litt rart. Men selvom jeg skrudde av AA så syntes jeg ikke det ble noe stygt av den grunn. Nå har jeg påtvunget AA i nVidia kontrollpanelet, så har vel noe med det å gjøre...?

Lenke til kommentar

hm spillte nett gjennom demoen av hellgate.. hadde store forhåpninger og håper ikke dette rælet representerer det ferdige spillet.

Liker veldig godt måten skills og rollespillelementet er integrert i spillet.. men

 

1. omgivelsene var bittesmå områder, får inntrykk av at en er 10 år tilbake i tid i utvikling..

2. grafikken var tragisk, men det kan jeg absolutt leve med, spiller feks planescape for tiden :)

3. Copy-paste-copy-paste-copy-paste, veldig lite variasjon i designet

4. Vansklighetsgraden var vel ikke tilstedeværende, men det er vel naturlig siden det er første 5 levels, spillte marksman og mistet vel bare liv på de 2 "bossene"

 

Kjempegod ide, forferdelig gjennomført.. noen som kan trøste meg med at det blir bedre uti spillet ? med skikkelige omgivelser osv? linker til noen kule trailers eller lignende ? :)

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
hm spillte nett gjennom demoen av hellgate.. hadde store forhåpninger og håper ikke dette rælet representerer det ferdige spillet.

Liker veldig godt måten skills og rollespillelementet er integrert i spillet.. men

 

1. omgivelsene var bittesmå områder, får inntrykk av at en er 10 år tilbake i tid i utvikling..

2. grafikken var tragisk, men det kan jeg absolutt leve med, spiller feks planescape for tiden :)

3. Copy-paste-copy-paste-copy-paste, veldig lite variasjon i designet

4. Vansklighetsgraden var vel ikke tilstedeværende, men det er vel naturlig siden det er første 5 levels, spillte marksman og mistet vel bare liv på de 2 "bossene"

 

Kjempegod ide, forferdelig gjennomført.. noen som kan trøste meg med at det blir bedre uti spillet ? med skikkelige omgivelser osv? linker til noen kule trailers eller lignende ? :)

 

Det blir absolutt kulere.

Demon blir som å spille diablo 2 og bare ha tilgang til Den of evil ;)

Lenke til kommentar
Hva slags lvl er The Museum? De folkene som spawner på slutten knuste meg lett o_O var lvl 7 MM.

 

 

Ja vel? husker jeg var der selv, tror jeg døde en gang, men respawna og knerta de like etterpå :p Spørs hvilken klasse man er også må man bruke medpacks til riktig tid så skal det vel gå.

 

En annen ting @Bruktbilen: Du spiller vel ikke demoen? så det er vel litt feil postet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg kan personling garantere at når man er 3 personer i en stor instance på rundt lvl 20, så må man tenke før man handler. Er så mange fiender og de tåler så mye mer for å gjøre opp for at man er flere og det er lett å plutselig bli fanget og gibba. Tror virkelig dette spillet kommer til å by på en utfordring etterhvert, og garantert på nightmare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...