Gå til innhold

Demo av "Hellgate: London"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det demoen ikke gjør, og som folk over hele internet har eksplodert over. Er det mye action i Diablo 2 opp til lvl 5? Er dette en indikasjon på den fremtidige spillopplevelsen?

 

Spør dere disse spørsmålene før dere dømmer spillet. Det var en klumsete avgjørelse å slippe demoen på denne måten spør du meg, men er få andre måter å gjøre det på. Kan ikke gi spilleren en høylvl char storymessig heller.

 

Spillet blir vanvittig mye mer spennende etter lvl 5 og man får velge sine skills, det er også fin variasjon på hvordan spillet ser ut.

Lenke til kommentar

Synes demoen var fin, jeg. Man fikk prøve seg på et par quests, møte bosser, finne ph4t l3wt, se hvordan spillet går på systemet osv. (gikk forresten overraskende bra på 9800pro, amd3000 :p)

 

Nå kan jeg ikke snakke for grafikken da jeg hadde det meste på medium, men lyder osv. kunne trengt litt polering synes jeg. Selve spillet var egentlig akkurat slik jeg forestilte meg det. Diablo 2 future FPS :p.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som synes grafikken var ræva? Ikke mye å skryte av i hvertfall.. Likte faktisk grafikken til diablo 2 bedre, hehe.. I tillegg fikk jeg ingen "wow"-følelse når jeg spilte, så jeg har skrudd ned forventningene kraftig til fullversionen kommer ut nå..

 

Jeg er helt enig i at grafikken ikke ka noen "wow" følese. Men det var postivt at jeg klarer å spille det med 1440*900 og det meste på "hige" med et 8600gt

 

Edit: noen som vet hvor lang demoen er?

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...