Gå til innhold

Felles kjøp av den første Halo tegneseriebladet!


Goliath

Anbefalte innlegg

Kjære Halo-fans,

Jeg har lenge vurdert å kjøpe den første Halo tegneseriebladet (Comics) som forteller historien mellom Halo 2 og Halo 3. Tenkte kanskje hvis andre er interessert, kan vi gå til felles innkjøp av bladet og kanskje få bladene til en bedre pris. Den ligger nå på rundt $4.90 (~26kr) + frakt på hele $12.90 (~68kr) ifølge mange fraktlister. Om ikke bladet blir billigere, blir portoen det.

 

Dette bladet er utsolgt av Marvel Comics i Statene så jeg tenke at vi kunne prøve å få et parti blader til Norge til de som har lyst på det. Etter jeg har listet opp xx-antall kjøpere vil jeg ta kontakt med selgere for å få en konkret pris. Dialogen vil jeg ta her i tråden. Når vi har avtalt en god pris så vil jeg ta imot betaling på forskudd, hvorav det blir 11kr for porto i Norge (sende med Smart-konvolutt), på min konto og betale til selger via Paypal.

 

Hvis du har lyst å bli med, meld deg på så skal jeg skrive en liste av kjøpere i denne tråden. Jeg vil stoppe påmeldingen ettersom slik at jeg har en eksakt antall blader å gå etter.

 

 

Produktbeskrivelse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Halo.jpg

 

The Eisner Award-winning team of superscribe Brian Michael Bendis and artist extraordinaire Alex Maleev unleash an epic story of mankind's struggle against the alien threat of the Covenant. Picking up from the conclusion of blockbuster video game Halo 2, the must-read issue reveals how the Master Chief, while onboard a hostile ship headed towards Earth, is battling against Covenant forces! Intertwined with Master Chief's interstellar one-man-war is the saga of a great American city's rebellion and downfall, two disparate lives' collision and shared fate, and the Convenant's hunt for an ancient relic of untold power and value. With hope dwindling and the fate of humanity hanging by a thread, is there any chance for a future? Read this debut issue to start the journey into the Halo universe!

 

Offisielle side

 

Følgende har meldt sin interesse:

überGoliath

Kjell Fisk

E-wok

xenonnet

Boff3n

xelA

XtaZ

laland

A14

Mindtooth

Erroneous

2mmy91

Noel Leon

Jeg-liker-is

Big Mac

The_Fire

Disclaimer:

Jeg opptrer som privatperson her så dette har ikke noe med HW nettverket å gjøre. Bare så dere er klar over dette.

Endret av überGoliath
Tilføyd navn til listen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...