Gå til innhold

Okami bekreftet for Wii!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det ikke som god fisk ennå. Det er ingen kilde på dette, bare noen mindre kjente franske nettsider... Venter på ord fra Capcom.

Skrevet

Dette er isåfall FANTASTISK for wii, da Okami er det beste spillet som er laget på mange mange mange år.

Clover Studios som var en avdeling av CAPCOM som mekka spillet er lagt ned og oppløst though... så ikke vet jeg..

Skrevet
1.5 år? Spillet er vel mindre enn 1 år gammelt og enda mindre enn det i Europa.

Jeg synes det hadde vært fantastisk om Okami kom til Wii!

Det kom ut i april i fjor i japan, litt senere i usa og europa

Skrevet

Spennende!

Angrer litt nå på at jeg kjøpte dette spillet til PS2 for en stund siden på tilbud :p

Har ikke spillt det ennå, så tror kanskje jeg venter på Wii versjonen :)

Skrevet

Okami er et fantastisk spill, nydelig grafikk osv, men av en merkelig grunn greide den ikke å "suge" meg inn i den. Noen spill er slik at jeg ikke kan legge fra meg og bare må spille litt til, men Okami greide jeg faktisk og legge den fra meg. Skal gi den en ny sjanse når den kommer ut på Wii :)

Skrevet

Endelig kommer Okami til Wii :D

Har faktisk vurdert å kjøpe ps2, kun pga Okami, så det er et spill som jeg har store forventinger til. Spillet kunne jo ikke passa til en bedre konsoll!

Skrevet

Tviler på at vil se noe særlig bedre ut egentlig. Men spillet se rda allerede så orginalt og vakkert ut at det hadde egentlig vert like greit.

Skrevet

Noen som vet om de forandrer noe på selvet spillet eller ikke? Altså, er det en port eller lager de noe nytt ut av konseptet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...