da9mt Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Eg har Battlefield 2142, men lurer på om eg også skal kjøpe meg BF 2. Veit nokon om eg kan beholde kontoen min på BF 2142 med over på BF 2. Veit at det går motsatt veg, men... Endret 6. november 2007 av da9mt
Zappy Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Du kan vel bruke samme EA kontoen, men du får ikke noen av statsene eller unlocksene. Om du kan automatisk bruke samme soldat navn er jeg usikker på.
MrLee Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Nei du må nok lage en ny soldat her. du kunne vel registerer gammel BF2 bruker i nye 2142 i starten en periode, men ikke lengre=?
da9mt Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Damn!... jaja... E vel verdt da, har høyrt BF 2 e bedre enn BF 2142
Zappy Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Er nok en smak sak det der. BF2 kan sies å være bedre gjennomført, men jeg har det likevel mer gøy med 2142. Men prøv det ut selv. BF2 er bra selv om det også har mangler.
MrLee Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det er derfor jeg har litt tro på BF3.. ser ut til å bli mye samme unlock systemet som i BF2142, samt at det har litt mer kits enn i BF2142 (5 i BF3 vs 4i 2142) som gir litt mer fordeling av roller. Samtidig må jeg si at jeg liker moderne samtid bedre enn sci-fi...Men jeg spiller nå aktivt BF2142 jeg istedet for BF2... Endret 18. oktober 2007 av MrLee
Heatsink Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Vet ikke helt om det er noen god ide å gå fra 2142 til BF2. Blir litt som å gå fra CSS til CS 1.6. Ville heller ha satsa på et annet spill som f.eks Call of Duty 4.
Zeph Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
FPShooter Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Vet ikke helt om det er noen god ide å gå fra 2142 til BF2. Blir litt som å gå fra CSS til CS 1.6. Ville heller ha satsa på et annet spill som f.eks Call of Duty 4. Hvis du "vet ikke helt" hva du snakker om er det like greit å la være. Spillene bruker samme grafikkmotor og de fleste mapsene i BF2 er nydelige og varierte grafisk sett, mye finere enn i BF2142's wasteland-setting. Dessuten er det nesten 2,5 gang så mange som spiller gamle BF2 enn 2142. http://archive.gamespy.com/stats/ Finnes knapt en befolket norsk server for 2142. Ikke vanskelig å forstå hvis du har prøvd begge spillen. Btw. BF2 demoen er selvfølgelig gratis, prøv den.
Heatsink Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du "vet ikke helt" hva du snakker om er det like greit å la være. Hva skal det bety? Siden jeg ikke er BF2-fanboy så vet jeg ikke hva jeg snakker om? Battlefield 2 var bra da det kom, men etter å ha spilt 2142 føles battlefield 2 som å få noe amputert. Grafikken er litt dårligere, klasser og kjøretøy er dårligere balansert, og aller viktigst; det skjer mye mindre i BF2. Greit nok at mange liker det sånn, men hvis du har spilt et spill med "litt mer" en stund blir det gamle kjedelig. Dessuten er det nesten 2,5 gang så mange som spiller gamle BF2 enn 2142. Antall spillere er jo det som avgjør hvor bra et spill er, bare se på WoW. Statistikken din skulle da tilsi at det finnes to og en halv norsk BF2-server?
da9mt Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Det er derfor jeg har litt tro på BF3.. ser ut til å bli mye samme unlock systemet som i BF2142, samt at det har litt mer kits enn i BF2142 (5 i BF3 vs 4i 2142) som gir litt mer fordeling av roller. Samtidig må jeg si at jeg liker moderne samtid bedre enn sci-fi...Men jeg spiller nå aktivt BF2142 jeg istedet for BF2... Har nettop spilt gjennom Medal og Honor: Airbourne, og eg likte konseptet med fallskjerm. Hadde det ikkje vert digg med eit slikt system i BF 3 i staden for det gamle og kjedelige respawn systemet i BF 2 og BF 2142?
FPShooter Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Har spawna i fallskjerm i BF2 i minst 2 år nå. Hvis du skaffer deg SF (ex.pack) til BF2, så kan du spawne i fallskjerm på Warlord kartet. Og du kan selvfølgelig spawne på squadleder i fly og heli og hoppe ut(med fallskjerm) hvor du vill i alle kart som har det. BF serien har mye mer varierte måter å spawne (og spille) på enn de fleste publicspillere er klar over. Vil heller si at "det gamle og kjedelige" er det MoH serien som står for. Prøvde Airbourne demoen og gameplayet var identiskt med alle spillene i serien. Ingen utvikling i SP delen og MP delen blir jo bare dårligere for hver utgivelse, virker det som.
da9mt Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 (endret) Har spawna i fallskjerm i BF2 i minst 2 år nå.Hvis du skaffer deg SF (ex.pack) til BF2, så kan du spawne i fallskjerm på Warlord kartet. Og du kan selvfølgelig spawne på squadleder i fly og heli og hoppe ut(med fallskjerm) hvor du vill i alle kart som har det. BF serien har mye mer varierte måter å spawne (og spille) på enn de fleste publicspillere er klar over. Vil heller si at "det gamle og kjedelige" er det MoH serien som står for. Prøvde Airbourne demoen og gameplayet var identiskt med alle spillene i serien. Ingen utvikling i SP delen og MP delen blir jo bare dårligere for hver utgivelse, virker det som. Hmmm... E da noko spessielt eg må gjera for å respawna i fallskjerm. Har SF, men eg respawner heile tida på bakken. Må eg velge ein anna plass å respawne enn ved flagg eller basar? PS. Ikkje for å vera eit rævhol, men Airbourne er det mest nyskapande spelet i MOH serien... Endret 6. november 2007 av da9mt
FPShooter Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 På Warlord når du starter som Britiske angripere har de 2 spawnpunkter i main, velg det til venstre, og du spawner høyt oppe i lufta. Trekker du fallskjermen tidlig kan du styre deg til det første flagget, men da er du også et lett bytte for fienden.
MrLee Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Samme kan du på Det andre SPecFor mappet britene starter i lufta eller vannet på den flyplassen (glemmer alltid navnet). Det er uansett bare ettpar statiske spawnpunkt i begynnelsen du kan spawne i fallskjerm på. Ellers må du evt. ha en squadleader som sitter i transport og så spawne på helikopteret og hoppe ut... Endret 6. november 2007 av MrLee
FPShooter Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Samme kan du på Det andre SPecFor mappet britene starter i lufta eller vannet på den flyplassen (glemmer alltid navnet).Nightflight? Det er uansett bare ettpar statiske spawnpunkt i begynnelsen du kan spawne i fallskjerm på. Ellers må du evt. ha en squadleader som sitter i transport og så spawne på helikopteret og hoppe ut... Kan alltid spawne i lufta hele runden. SL spawn fungerer ikke bare i transportheli. Både kampheli og fly fungerer utmerket. Har gjort det både public og i klankamper. Endret 6. november 2007 av FPShooter
bruker234 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Damn!... jaja... E vel verdt da, har høyrt BF 2 e bedre enn BF 2142 spilte 2142 i litt under 1 år (med pauser) og gikk nettop over til bf2. synes selv bf2 er mye kulere, men det kan skyldes at jeg er lei 2142.
bruker234 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Det er derfor jeg har litt tro på BF3.. ser ut til å bli mye samme unlock systemet som i BF2142, samt at det har litt mer kits enn i BF2142 (5 i BF3 vs 4i 2142) som gir litt mer fordeling av roller. Samtidig må jeg si at jeg liker moderne samtid bedre enn sci-fi...Men jeg spiller nå aktivt BF2142 jeg istedet for BF2... Har nettop spilt gjennom Medal og Honor: Airbourne, og eg likte konseptet med fallskjerm. Hadde det ikkje vert digg med eit slikt system i BF 3 i staden for det gamle og kjedelige respawn systemet i BF 2 og BF 2142? BF3? skal BF3 komme ut? har spurt om det før, da jeg fikk svaret nei.
da9mt Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Det er derfor jeg har litt tro på BF3.. ser ut til å bli mye samme unlock systemet som i BF2142, samt at det har litt mer kits enn i BF2142 (5 i BF3 vs 4i 2142) som gir litt mer fordeling av roller. Samtidig må jeg si at jeg liker moderne samtid bedre enn sci-fi...Men jeg spiller nå aktivt BF2142 jeg istedet for BF2... Har nettop spilt gjennom Medal og Honor: Airbourne, og eg likte konseptet med fallskjerm. Hadde det ikkje vert digg med eit slikt system i BF 3 i staden for det gamle og kjedelige respawn systemet i BF 2 og BF 2142? BF3? skal BF3 komme ut? har spurt om det før, da jeg fikk svaret nei. Går rykter om det, men det er ikkje offisielt
Sheriff_buford Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hei! Eg har formatert disken min med BF 2142 på. Spillet var kjøpt og lastet ned direkte fra EA store. Men nå finner eg ikke ut hvor eg kan laste det ned på nytt, har logget meg inn på EA men finner det ikke ut. Eller fungerer det ikke på samme måte som steam? Ikke meningen å ta over tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå