Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Verken :)

Men kanskje Obama kan endre synet på USA, og eventuelt gjøre no bedre.

McCain Virker bare bush X2. (Har aldri hørt om en moderne president som tror at religion skulle være en av kravene til en eventuel president kandidat)

Kilde:

http://www.nydailynews.com/news/us_world/2...better_wit.html

 

Det er iallefall det intrykket jeg har fått til nå.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet mitt er ikke at et kristent land styres av en kristen mann som Obama, så lenge han ikke lar idiot-dogma styre tankegangen. Problemet mitt er når noen anklager Obama for å være muslim og McCain svarer med "Neida, han er ikke muslim, han er en god mann". Riktig svar inkluderer "Neida, han er kristen" eller "Neida, men han kunne fortsatt vært en god mann selv om han var muslim", men ikke det McCain sa.

 

edit: Jeg tror jeg må rette meg selv, det var vel "He's an arab" som ble påstått. Det går gjerne hånd i hånd med muslim, men rett skal være rett.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
wow, har det skjedd?

For en tabbe av McCain, lol.

 

Ja, var en gammel dame som var kritisk til Obama og sa at hun hadde hørt at Obama var muslim, hvorpå McCain svarte at han ikke var en muslim, men at han var en god familiemann.

 

Ser ikke at dette er en tabbe i det hele tatt, selv om han godt kunne svart anderledes. Selv om jeg ser hva Steffy mener, så mener jeg fortsatt ikke at dette er noen tabbe.

Lenke til kommentar

Litt sært med den testen, da mange sikkert svarer nei til "Er det en grunnleggende borgerrett å eie eget våpen?", men ifølge den amerikanske grunnloven så er jo det det. Da blir spørsmålet om man er enig, sannheten er at den er det. USAs president er også nødt til å forholde seg til dette, uansett hvor uenig han måtte være.

 

Obama: 44%

McCain: 24%

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Og svaret var forresten ordrett:

“No, ma'am. No, ma'am. He's a decent, family man, a citizen that I just happen to have disagreements with…”

 

Covn: Jepp, tok meg selv der da jeg googlet etter sitatet til McCain. :)

 

det svaret er enda verre, haha.

 

Ja, for ein som ikkje veit kva eit godt svar er.

Eller at du er ein liten fanatiker som prøver å latterliggjøre han fordi du ikkje liker politikken hans.

Kva om all skulle gjort slik?

Lurar på korleis valgkampen hadde sett ut då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...